🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  2. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  3. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  4. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45009.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

فناوری بلاکچین چیست و چطور با کاپیتالیسم مبارزه می کند؟

«فناوری بلاکچین نسل دوم اینترنت را ارائه می دهد.» اگر این جمله کمی مبالغه آمیز به نظر می رسد، باید بدانید که حتی این عجیب ترین جمله «الکس تپسکات» در کنگره جهانی کسب و کار ...

«فناوری بلاکچین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نسل دوم اینترنت را ارائه می دهد.»

اگر این جمله کمی مبالغه آمیز به نظر می رسد، باید بدانید که حتی این عجیب ترین جمله «الکس تپسکات» در کنگره جهانی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کسب و کار - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دیجیتال که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - روز گذشته در مادرید با حضور مدیران اجرایی شرکت های بزرگ برگزار شد هم نیست.

او ادعا کرد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که «بلاکچین» قدرت بانک - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها را سلب خواهد کرد، توزیع - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - انرژی را بسیار موثرتر کرده، مشکلات صنعت موسیقی را برطرف کرده و ژورنالیسم را هم نجات می دهد.

تپسکات نویسنده - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کتاب «انقلاب بلاکچین» (Blockchain Revolution) است و در روز دوم DES 2017 نطقی در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ارتباط با آن ارائه کرد. فناوری اینترنت بر اساس فرستادن کپی فایل ها و دسترسی به نسخه اصلی در هر زمانی است که به آن ها نیاز داریم. درست مثل یک پرینتر.

تپسکات می گوید: «خیلی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خوب است که یک پرینتر برای اطلاعات داشته باشیم. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اما داشتن یک پرینتر برای پول و لوازم خیلی خوب نیست.»

بلاکچین اینجا وارد کار می شود.

بلاکچین چیست؟

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در حقیقت Blockchain همان پلتفرمی است که بیت کوین را پدید آورده. بیت کوین در واقع روی فناوری Blockchain سوار شده. بلاکچین یک بستر توزیع تراکنش است که در آن هر تراکنش به دیگر تراکنش های اطراف آن از طریق رمزگذاری متصل است.

برای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هک کردن آن، شما باید تمام تراکنش های وابسته به آن و تمام تراکنش های رونوشت شده را هک کنید (که در حقیقت یعنی غیر ممکن است).

اگر همه این گفته ها عجیب و غریب به نظر می رسند، بگذارید این طور بگوییم که بلاکچین دارایی های دیجیتالی شما را زیر نظر دارد تا فقط از طریق احراز هویت شناسایی شوند و کسی بدون اجازه نتواند کپی هایی از آن تهیه کند.

چنین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - موضوعی سبب می شود که برای واحد پول چندان ارزشمند نباشد اما از طریق آن می توان بسیاری از مسائل دیجیتالی را حفاظت کرد. - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای مثال، در آینده سند خانه شما دیگر یک برگه کاغذ نیست و یا کسی نمی تواند یک خانه را به چند نفر بفروشد و یا حتی رای گیری ها از این طریق کاملا بدون خطا انجام می شوند.

بلاکچین چطور می تواند جامعه را به هم بریزد؟

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

موضوع اصلی در مورد Blockchain، اعتماد است.

امروزه، جامعه و اقتصاد جهانی بر اساس اعتمادی که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به واسطه ها داریم اداره می شوند. واسطه هایی نظیر بانک ها، دولت ها و شرکت های بزرگ اینترنتی مثل گوگل و فیسبوک. در دنیای کسب و کار، برخی از بزرگ ترین شرکت ها و عظیم ترین ثروت ها از طریق تبدیل شدن به یک واسطه به دست می آید. واسطه ها یک تراکنشی را به سرانجام می رسانند و سهم خود را از این بین بر می دارند.

تپسکات می گوید چنین واسطه هایی واقعا کار بزرگی انجام می دهند اما محدودیت های خود را دارند: «آن ها هزینه بر هستند و همه چیز را کُند می کنند. هر آنچه مرکزیت پیدا می کند آسیب پذیر است.»

اما بالاتر از همه، آن ها «سود ناهمگامی بر می - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دارند» بابت آنچه که ارائه داده اند. به بیان ساده تر: بابت ارزش اندکی که اضافه می کنند، پول کلانی به جیب می زنند. بهترین کالای آن - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها اعتماد است و این اعتماد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بر مبنای آن شکل گرفته که تصور می شود آن ها برای همیشه وجود - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دارند.

بلاکچین اما یک نوع دیگری به مسئله اعتماد نگاه می کند: مرکزیتی ندارد و توسط عموم جامعه اداره می شود، بنابراین هیچکس نمی تواند به آن دسترسی پیدا کرده و یا تغییری در آن ایجاد کند.

چنین مسئله ای سبب می شود که واقعا ارزش اعتماد کردن را داشته - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باشد تا جایی که The Economist به آن برچسب «ماشین اعتماد» را داده و - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - وال استریت ژورنال آن را «دموکراسی اعتماد» می خواند.

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

این شکل از اعتماد می تواند سبب پدید آمدن نوعی واحد پولی جدید و یا ثبت رای به صورت عادلانه، ثبت مطمئن مدارک و یا انتقال ارزش های دیجیتالی بدون پرداخت هیچ بها و با بالاترین میزان امنیت شود.

تپسکات به آن نسل دوم اینترنت می گوید چون شاهد تکامل آن «از اینترنت اطلاعات به اینترنت ارزش ها» هستیم.

از آنجایی که بسیاری از شرکت ها فقط با قرار گرفتن در میان دو معامله سود کلانی به جیب می زنند، پدید آمدن چنین فناوری مهمی می - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تواند معادلات بسیاری از صنایع را به هم زند. تپسکات می گوید: «بلاکچین قرار است تاثیر عمیقی روی کسب و کارها در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سراسر دنیا بگذارد.»

و این موضوع مختص به - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - صنایع بسیاری قدیمی نمی شود. تپسکات می گوید حتی مدل های کسب و کاری که 4 یا 5 سال قدمت دارند هم تحت تاثیر آن قرار خواهند گرفت.

برای مثال Uber را در نظر بگیرید. اوبر هم یک واسطه است که پول را از مسافر می گیرد و به راننده می دهد - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و در این بین تنها کاری که - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می کند، پیدا کردن یک ماشین برای مسافری است که در خیابان منتظر مانده.

اوبر تمام اطلاعات و سوابق راننده ها و مسافرانش را دارد و اطلاعات حساب - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و نوع پرداختشان را می داند. در آینده، تمامی این اطلاعات توسط - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بلاکچین اداره می شود (یا سرویسی که بر پایه آن شکل گرفته باشد) بدون آنکه اطلاعاتی در دسترس کسی قرار بگیرد.

به منظور آنکه متوجه شویم این شیوه چطور کار می کند، بگذارید مثال هایی را توضیح دهیم که ابتدای مطلب - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به آن ها اشاره شد.

بانک ها

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

بانک ها جریان عظیم انتقال پول را کنترل می کنند و از این راه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سود هنگفتی هم به جیب می زنند. بنابراین وقتی بیت کوین وارد ماجرا می شود، می دانیم که بلاکچین چه ضرری به آن ها وارد می سازد.

تپسکات سیستم پرداخت امروز را به ماشین روب گلدبرگ تشبیه می کند. آن ها به شکل بی اهمیتی پیچیده و کند هستند. در آینده، تراکنش های وابسته به بلاکچین، به سادگی نیازمند درجات مختلفی از درگیر کردن کاربر هستند.

برای یک پرداخت، تنها اطلاعات لازم آن است که آیا خریدار به اندازه کافی پول - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دارد یا نه. برای رهن و گرو گرفتن، کاربر باید اطلاعات مربوط به درآمد، دارایی ها و تاریخچه تراکنش های مالی را هم داشته باشد.

بانک ها احتمالا از بین نمی روند اما باید شیوه کارکرد خود را از انتقال پول به کارهای موثرتری تغییر دهند.

شبکه توزیع انرژی

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

به شیوه ای مشابه، شبکه های تولید انرژی امروزی توسط مراکز اداره می - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شوند، مراکزی که روی توزیع انرژی کنترل دارند و آن را مدیریت می کنند. با این حال، پیشرفت قابل توجه انرژی های تجدید پذیر مثل انرژی خورشیدی و یا حتی پیشرفت باتری ها، سبب می - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شود تا شبکه های توزیع محلی کوچک پدید آید.

بنابراین، اگر شما در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خانه یا محل کار خودتان انرژی تولید می کنید، می توانید آن را درون باتری ها ذخیره کرده و هر زمان به آن نیاز داشتید، استفاده کنید. حتی می توانید آن را به همسایه تان بفروشید.

چنین اتفاقی می تواند منجر به حفظ انرژی و جلوگیری از هدر رفت آن شود. چون انرژی هر چه مسافت بیشتری طی کند، هدر رفت بیشتر و هزینه بیشتری خواهد داشت. با این شیوه، دیگر واسطه ای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هم وجود ندارد و مردم می توانند خودشان خرید و فروش کنند.

در حال حاضر، شرکت های تولیدکننده انرژی حلقه اتصال مورد اعتماد میان کاربر و نیازش (انرژی) هستند. چون آن ها زیرساخت را کنترل می کنند، بنابراین سهم خودشان را هم بر می دارند.

صنعت موسیقی

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

با وجود اینترنت، دیگر چه نیازی به ناشرین - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و کسانی است که می توانند موسیقی را به دست کاربر برسانند؟ موزیسین خودش به تنهایی می تواند موسیقی را به دست هر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کاربری در هر نقطه از جهان برساند.

در دنیای امروزی، موسیقی آن ها به رایگان در اینترنت پخش می شود و ارزش کار آن ها به صفر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می رسد. اما با بلاکچین هر قطعه موسیقی ارزش خود را حفظ می کند و حقوق مربوط به آن هم به صاحب اثر پرداخت می شود.

ژورنالیسم

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

تپسکات می گوید که مشابه به صنعت موسیقی، بلاکچین می تواند ژورنالیسم را هم دستخوش تغییر کند. برای - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مثال بابت هر داستان، خبر یا مقاله ای که خوانده می شود، خواننده باید یک دهم پنی (یک صدم دلار) بپردازد.

نتیجه این می شود که خواننده تصمیم میگیرد کدام مطلب حائز اهمیت و سرمایه است و بابت آن هزینه می کند. از نگاه تپسکات شاید این راه مقابله با اخبار جعلی در باربر اخبار واقعی و ارزشمندی باشد که ژورنالیست ها - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تولید می کنند.

البته از - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نگاه حرفه - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ای تر، چنین اقدامی ممکن است بیشتر به سود نویسنده های پر طرفدار باشد و اخبار حائز اهمیت ولی کم طرفدار دنیای امروز کمتر دیده شوند.

کلام آخر

تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتباه نکنید، هنوز کارهای زیادی باید صورت بگیرد تا بلاکچین تبدیل شود به فناوری مورد استفاده شهروندان عادی یک جامعه. استفاده از آن در حال حاضر نیازمند دسترسی های بالایی در دانش و تکنولوژی است. بلاکچین نه به تنهایی بلکه به واسطه سرویس هایی که بر اساس آن شکل می گیرند در - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آینده مطرح خواهد شد.

همچنین، انقلاب بلاکچین به این مفهوم نیست که دیگر هیچ کسب و کاری برای توسعه وجود ندارد یا - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پولی در کار نیست، بلکه در عوض ساختارها تغییر - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می کند و کمپانی ها باید این تغییرات را بپذیرند.

با مقادیری سرمایه گذاری، ثروت و قدرت می توان شاهد شکوفایی رقابت ها و کسب و کارهای جدیدتری در آینده بود. با این وجود تپسکات می گوید: «فرصت برای مهندسی دوباره توزیع قدرت اقتصادی بسیار بزرگ است.»

باید به این مسئله توجه داشته باشیم که بلاکچین می تواند برخی از قوانین کاپیتالیسم را دوباره نویسی کند، قوانینی - تعمیرات تلویزیون تی سی ال در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که طبیعتا به سود ثروتمندان هستند. بلاکچین می تواند سهم عموم مردم را بالاتر ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone