🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45007.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

در مقایسه با گوگل پلی، ناشران بیشتری در اپ استور به سودهای میلیون دلاری می رسند

مطابق گزارشی که اخیرا توسط کمپانی تحلیلگر بازار Sensor Tower منتشر شده، تعداد ناشرانی که سال گذشته در اپ استور به اولین سود سالانه 1 میلیون دلار رسیده اند بیشتر از گوگل پلی بوده اند. ...

مطابق گزارشی که اخیرا توسط کمپانی تحلیلگر بازار Sensor Tower منتشر شده، تعداد ناشرانی که سال گذشته در اپ استور به اولین سود سالانه 1 میلیون دلار رسیده اند بیشتر از گوگل پلی بوده اند. آمار سنسور تاور نشان می دهد که در سال 2016، 66 ناشر اپلیکیشن iOS به این میزان سود دست یافته اند و این در حالیست که فقط 39 ناشر توانسته - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اند که همین مقدار سود را در گوگل پلی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تجربه کنند.

آمار دیگر سنسور تاور - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مربوط به ناشرانی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است که در سال گذشته، اولین سود یک میلیون دلاری خود را در آمریکا کسب کرده اند. این آمار برای اپ استور نسبت به سال 2015 دو برابر شده است. البته باید توجه داشت که معیار سنسور تاور برای ارائه این آمار سود حاصل از پرداخت های درون برنامه ای بوده که ارتباطی با سود حاصل از تبلیغات ندارد.

اما در مقایسه با اپ استور شمار ناشرانی که سال گذشته در گوگل پلی آمریکا به سود یک میلیون دلار رسیده اند بیش از دو برابر سال - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 2015 بوده، و از 14 ناشر به 34 ناشر افزایش پیدا کرده است.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

از دیگر آمار و ارقام جالبی که در گزارش سنسور تاور بیان شده می توان به محبوب ترین اپلیکیشن های iOS و اندروید در دسته بندی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های مختلف - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اشاره کرد. از شواهد و قرائن پیداست که بازی ها در اندروید طرفدار بیشتری دارند. آمار حاکی از آن است که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 75 درصد از ناشرانی که در اندروید به سود میلیون دلاری رسیده اند، این سود را از طریق عرضه بازی برای این پلتفرم کسب کرده اند.

معیار سنسور - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تاور برای ارائه این آمار سود حاصل از پرداخت های درون برنامه ای بوده است

اما در iOS اوضاع به خوبی اندروید نیست و فقط 47 درصد از ناشران از طریق عرضه بازی در این پلتفرم به سود میلیون دلاری دست یافته - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اند. با این وجود شکی نیست که بازی ها بیشترین درآمد را برای توسعه دهندگان هر دو پلتفرم به ارمغان آورده اند. مطابق این آمار، از دیگر شاخه های درآمدزا در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ها می توان به شبکه های اجتماعی، اپ های سبک زندگی، عکس و ویدئو و ابزار کاربردی اشاره کرد که - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای ناشران اپ استور بسیار پر حاصل بوده اند.

به گزارش سنسور - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تاور اپل همچنان بهترین پلتفرم برای درآمدزایی توسعه دهندگان محسوب می شود، هر چند گوگل پلی هم سال به سال رشد قابل ملاحظه ای را تجربه می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone