تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 45012.html
۱۷ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ از برنامه هایش برای رسیدن به فناوری تولید چیپ های 4 نانومتری می گوید

کمپانی کره ای سامسونگ همین حالا نیز به عنوان پرچمدار صنایع تولید نیمه هادی (semiconductor) در جهان شناخته می شود. با این وجود آنها قرار است به زودی سرمایه گذاری عظیمی را برای احداث بزرگترین تاسیسات ...

کمپانی کره - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ای سامسونگ همین حالا نیز به عنوان پرچمدار صنایع تولید نیمه هادی (semiconductor) در جهان شناخته می شود. با - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این وجود آنها قرار است به زودی سرمایه گذاری عظیمی را برای احداث بزرگترین تاسیسات تولید این محصولات در دنیا به انجام برسانند و از این طریق به معماری های کوچک تر از ۱۰ نانومتر نیز دست یابند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

مقامات سامسونگ باور دارند معماری ۷ نانومتری آنها محدوده های «قانون مور» را در می نوردد

بر این اساس شرکت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کره ای قصد دارد خیلی زود به تکنولوژی ۸ نانومتری LPP یا (Low Power Plus) دست یابد. آنها معتقدند که این معماری رقابتی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ترین و مقرون به صرفه ترین معماری تولید چیپ ها پیش از دستیابی به متد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تولید EUV (فوق ماوراء بنفش یا Extreme Ultra Violet) خواهد بود. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - لازم به ذکر است که این شرکت در حال حاضر پردازنده های اختصاصی موبایل خود و کمپانی کوالکام را با تکنولوژی ۱۰ نانومتری LPP به - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تولید می رساند.

طبق نقشه راه انتشار یافته، قرار است - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چیپ های مبتنی بر معماری ۷ نانومتری نخستین محصولاتی باشند که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از لیتوگرافی EUV بهره می برند. سامسونگ برای دستیابی به این تکنولوژی با کمپانی هلندی ASML همکاری خواهد کرد.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

مقامات شرکت کره ای باور دارند که معماری ۷ نانومتری آنها می تواند محدوده های - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - «قانون مور» - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در نوردد. در سال های پس از آن نیز لیتوگرافی های شش، پنج و نهایتاً چهار نانومتری با مصرفی باز هم بهینه تر و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ابعادی کوچکتر از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - راه خواهند رسید.

لازم - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به ذکر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است که چیپ های تولیدی با معماری ۵ نانومتری LPP آخرین محصولاتی خواهند بود که در تولید آنها از روش فعلی FinFET استفاده خواهد شد و پس از آن چیپ های ۴ نانومتری با بهره گیری از نسل بعد روش تولید اختصاصی سامسونگ موسوم به MBCFET یا (Multi-Bridge Channel FET) به تولید می رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone