🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30463.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

امضای تفاهمنامه بازار میوه آنلاین بازرگام با اتحادیه صنف میوه و سبزیجات تهران

بازار میوه آنلاین بازرگام که مراحل طرح آن از یک و نیم سال پیش روشن شده، امروز در جمع اهالی اصحاب رسانه هم از اپلیکیشن خود رونمایی کرد و هم طی مراسمی قرارداد و تفاهمنامه‌ای ...

بازار میوه آنلاین بازرگام که مراحل طرح آن از یک و نیم سال پیش روشن شده، امروز در جمع اهالی اصحاب رسانه هم از اپلیکیشن خود رونمایی کرد و هم طی مراسمی قرارداد و تفاهمنامه‌ای با اتحادیه میوه و تره‌بار امضا کرد و آغاز راه خود را با دست دوستی نسبت به بخش سنتی شروع کرد. بازرگام میوه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - فروشی آنلاینی است که وجه تمایز خود را در موضوع قیمت‌های رقابتی نسبت به سایت‌های مشابه و همچنین همکاری خود با بخش سنتی و گستره فعالیت در سه شهر تهران، یزد و اصفهان می‌داند. مدیرعامل این مجموعه معتقد - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - است که نباید بخش سنتی را با وجود مدرنیزه شدن از مارکت حذف کرد.

«امیر حسین رضایی نژاد» مدیرعامل بازرگام که پیش‌تر هم در مجموعه پیشگامان فعالیت داشت، ایده استارتاپی بازرگام را با کمک تیمی جامه عمل پوشانده و در مراسم - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - رونمایی از اپلیکیشن بازرگام به بازار میوه اشاره کرد و تاکید داشت که قیمت این محصول از دست باغدار تا خریدار یک جهش 7 برابری را تجربه می‌کند:

«برخی از این افزایش قیمت منطقی و قابل توجیه است اما قسمت عمده‌ای از آن منطقی نیست و تصمیم گرفتیم تا این - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - واسطه‌ گری‌ها را کنار بگذاریم. با توجه به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اینکه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مجموعه گروه تعاونی پیشگامان زیرساخت‌های لازم را داشت، فعالیت خود را در بخش میوه شروع کردیم تا زنجیره خرید از باغدار تا مصرف کننده نهایی را پوشش دهیم. ما میوه‌ها را از باغدار می‌خریم و در سردخانه های پیشگامان نگه‌داری می‌کنیم و با مجوزهای اپراتور پستی که متعلق به پیشگامان است، ارسال مرسولات را انجام می‌دهیم. بحث ضایعات، تاریخ مصرف، روش‌های توزیع از مشقات این کار است و کمتر شرکتی وارد این حوزه از فعالیت می‌شود اما ما خوشبختانه زیرساخت‌های آن را داشتیم.»

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی

رضایی نژاد خبر می‌دهد که مجموعه آنها به فکر فایده بیشتر برای باغدار هستند و برای تحقق این موضوع ایجاد تعاونی‌های - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کشاورزی و باغداری را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نیز در آینده کاری خود مد نظر دارند. او با اشاره به هزینه‌های زیادی که سر رقابت کسب‌وکارهای سنتی با استارتاپ‌ها می‌شود به دیجیاتو می‌گوید که آنها در همین آغاز کار خود دست دوستی به بخش سنتی دراز کرده‌اند و آن را به رمز موفقیت مجموعه‌شان تشبیه می‌کند:

«اتحادیه میوه و تره‌بار با مجموعه ما همکاری زیادی داشته و بینش روشنی در بین این اهالی وجود دارد. قشر سنتی فعالیت کاری ما دیدگاه مثبتی به استارتاپ‌ها و تکنولوژی دارد و ما هم با تاکید بر اینکه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قصد - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نداریم مارکت سنتی را حذف کنیم و صرفا می‌خواهیم به آن سر و سامان داده و در راستای هوشمندسازی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - آن تلاش کنیم، وارد عرصه شدیم.»

رضایی نژاد همچنین از حفظ محیط زیست در کارشان صحبت کرد و پاکت‌هایی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که از جنس - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کاغذ سنگی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - تولید شده و پیش‌تر در مجموعه پیشگامان نیز معرفی شده بود را یکی از بهترین نوع پاکت‌های موجود در کشور دانست چرا که برای ساخت آن نه درختی قطع می‌شود و نه آب هدر می‌رود: «به دلیل خاصیت ضد آب و مقاومت کاغذ و همچینی جلوه مخملی کاغذ های سنگی از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین می‌توانند به طبیعت برگردند - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و بارها مورد استفاده قرار بگیرند.»

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی

مدیرعامل - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بازرگام - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مزیت رقابتی مجموعه خودشان را در قبال رقیب‌های دیگر، قیمت تمام شده میوه‌ها در سایتشان می‌داند. رضایی نژاد به دیجیاتو می‌گوید:

«ما به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - یک مثلث برد برد برد فکر می‌کنیم که در آن همه برنده باشند. 25 تا 50 درصد بین قیمت‌های ما و سایر مجموعه‌ها تفاوت وجود دارد و نکته دیگر اینکه دیگر سایت‌ها بیشتر روی میوه‌های لوکس و ممتاز سرمایه‌گذاری کرده‌اند در صورتی که مجموعه بازرگام قصد دارد تا همه قشرهای مشتریان را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - راضی نگه‌دارد و میوه‌های ممتاز، درجه یک و درجه دو را نیز در سبد خود داشته باشد. تا - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - وقتی میوه به دست میوه‌فروش برسد و بعد به دست مشتری، بیش از 4 مرحله طی شده و مجموعه ما این فرایند طولانی را به یک مرحله رسانده است.»

او همچنین اذعان دارد اگر کسی میوه را در حال حاضر جابجا می‌کند، کاری غیر قانونی می‌کند مگر آنکه یک تفاهم‌نامه‌ای را با میوه و تره‌بار ایجاد کند: «بزودی یک قرارداد را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با همین شرکت‌های ارسال میوه امضا می‌کنیم که باعث بهبود شرایط کسب‌وکارها می‌شود.»

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی

رضایی نژاد همچنین تاکید دارد ظرفیت از میوه‌های فروشی سطح شهر باعث شده تا هزینه انبارداری و ارسال برای آنها کاهش داشته باشد و سریع‌تر میوه را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به دست - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مردم برسانند. او ضمن گفتن این موضوع به دیجیاتو در - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ادامه صحبت‌های خود می‌گوید که مبنای قیمت گذاری آنها بهای بازارچه‌های میوه و تره بار است ولی با سود کمتر.

«اسدالله کارگر» رییس اتحادیه صنف میوه و سبزیجات تهران با اشاره به جمله من استارتاپی نیستم اما استارتاپی‌ها را - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دوست دارم قصد و هدف همکاری مجموعه‌شان را با کسب‌وکارهای - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مدرن - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در مقرون به صرفه کردن قیمت میوه‌ها در شرایط اقتصادی حاکم - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بر جامعه گفت: «کاری که در این بین انجام شده، این است که بسیاری از واسطه‌ها را حذف کرده و تولید - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - را به مصرف کننده رسانده است.»

دکتر اسماعیل قادری‌فر رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و فناوری ریاست جمهوری نیز در این همایش حضور داشت و ضمن ابراز خشنودی نسبت به - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حضور استارتاپ‌ها در جامعه و تسهیل روند و سبک زندگی توسط آنها، به لزوم حرکت این نوع کسب‌وکارها در مبحث میوه که - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - از خریدهای اصلی سبدکالای مردم است تاکید داشت: «خوشبختانه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شهرداری تهران نیز در این زمینه همکاری خوبی کرده و این قبیل مسائل می‌تواند به هوشمندسازی شهر تهران کمک کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone