🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15696.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر جدید پنل جلویی آیفون ۱۳ از کاهش ابعاد بریدگی نمایشگر خبر می‌دهد

به تازگی تصاویری منتسب به محافظ نمایشگر آیفون ۱۳ منتشر شده که از کاهش ابعاد بریدگی صفحه نمایش خبر می‌دهد. این تصاویر شبیه تصاویر افشایی قبلی است، اما از نمای نزدیک‌تر و در مقایسه با ...

به تازگی تصاویری منتسب به محافظ نمایشگر آیفون - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - ۱۳ منتشر شده که از کاهش ابعاد بریدگی صفحه نمایش خبر می‌دهد. این تصاویر شبیه تصاویر افشایی قبلی است، اما از نمای نزدیک‌تر و در مقایسه با نسل قبلی به ما نشان می‌دهد که اندازه ناچ چقدر تغییر کرده است.

یک منبع معتبر در توییتر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - نام DuanRui تصاویری را به اشتراک گذاشته که مقایسه‌ای میان نمایشگر آیفون ۱۲ و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - چیزی شبیه محافظ صفحه یا نمونه پنل جلویی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - آیفون ۱۳ است. خود منبع گزارش اطلاعات دقیقی درباره این تصاویر منتشر نکرده بنابراین راهی جز حدس زدن نداریم.

از ظواهر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - امر به خوبی پیداست که - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - اندازه ناچ در آیفون ۱۳ تا چه حد نسبت به آیفون ۱۲ کمتر شده. همان‌طور که از قبل انتظار داشتیم، احتمالا پهنای بریدگی نمایشگر آیفون بعدی ۳۰ درصد کمتر از آیفون فعلی خواهد بود. منتها ارتفاع آن می‌تواند افزایش پیدا کند چون اسپیکر مکالمه به حاشیه بالایی صفحه نمایش - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - منتقل می‌شود.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران

قطعات مربوط به فیس آیدی و دوربین در چهار حفره‌ای قرار می‌گیرند که جایگاه آن‌ها روی ناچ است. فعلا نمی‌دانیم که اپل - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - چگونه می‌خواهد از فضای بیشتری که در بالای نمایشگر به وجود می‌آید استفاده کند. شاید - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - واضح‌ترین مزیت افزایش اندازه‌ نمایشگر، اضافه شدن نشانگر درصد شارژ باتری به نوار وضعیت باشد. در حال حاضر - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - برای بررسی درصد شارژ باید کنترل سنتر را با سوایپ کردن از بالا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - به پایین باز کنید.

تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران

آیفون ۱۳ جدا از ناچ کوچک‌تر، احتمالا تغییر ظاهری - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - خاصی نسبت به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - آیفون ۱۲ نخواهد داشت. این خانواده باید مثل نسل قبل در چهار - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - مدل به بازار بیاید: یک مدل ۵.۴ اینچی، دو مدل ۶.۱ اینچی و یک مدل ۶.۷ - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - اینچی. دیروز در گزارشی به شما اعلام کردیم که سری آیفون ۱۳ احتمالا در دو مدل پرو و - تعمیرات مایکروفر سام در شهر چالوس استان مازندران - پرو مکس از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی LTPO استفاده خواهد کرد. نمایشگر LTPO به این مدل‌ها کمک می‌کند تا با ارائه نرخ نوسازی متغیر، مدیریت بهتری در مصرف انرژی داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone