🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  2. سوال: علت خاموش و روشن شدن خود به خود تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  3. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23229.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

روایت مرگ یک سوپر اسپرت؛ ویدیو تست تصادف ریمک C_Two منتشر شد [تماشا کنید]

چندی پیش شرکت سوئدی کوئنیگزگ با انتشار ویدیویی جالب، نحوه ارزیابی ایمنی سوپر اتومبیل رگرا را به نمایش گذاشت. حال کمپانی تازه تاسیس و پر سر و صدای ریمک نیز در اقدامی مشابه، ویدیویی از ...

چندی پیش شرکت - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سوئدی کوئنیگزگ با انتشار - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ویدیویی جالب، نحوه ارزیابی ایمنی سوپر اتومبیل رگرا را به نمایش گذاشت. حال کمپانی تازه تاسیس و - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پر سر و صدای ریمک نیز در اقدامی مشابه، ویدیویی از تست تصادف جدیدترین محصول - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - خود یعنی ابر خودروی C_Two را منتشر کرده است.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان

ریمک C_Two سال گذشته و در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد. نسخه ای که در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت، در واقع یک مدل اولیه بود. از آن زمان به این طرف، مهندسین ریمک همواره تلاش کرده اند با انجام تست های گوناگون مجوز حضور این ابر خودروی 1888 اسب بخاری را در خیابان ها و جاده های تمامی کشورهای هدف کسب کنند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان

حصول اطمینان نسبت به حفاظت از جان سرنشینان در صورت تصادف، یکی از مواردی است که هنگام توسعه هر مدلی مد نظر قرار می گیرد. این مساله نیز در کنار شبیه سازی های کامپیوتری، به واسطه انجام تست تصادف واقعی میسر می شود.

ریمک C_Two قیمتی برابر با 2.1 میلیون دلار دارد

انجام تست تصادف واقعی برای مدل های تولید انبوه ممکن است چیزی در حدود 400 هزار دلار هزینه داشته باشد، اما برای مدل های سوپر اسپرت که معمولا قیمتی چند میلیون دلاری دارند، هزینه های مربوطه می تواند از رقم گزاف 30 میلیون دلار تجاوز کند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان

برای کاهش هزینه، سازندگان سوپر اتومبیل ها معمولا از ابر رایانه ها و شبیه سازهای بسیار پیشرفته کمک می گیرند تا تاثیر طراحی و عملکرد اجزا در برخوردهای احتمالی را ارزیابی کنند. پس از این مرحله نوبت به اجرای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تست در شرایط واقعی می رسد.

ریمک نیز رویه ای - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مشابهی را در پیش گرفته و پس - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - از تست های مجازی، به سراغ تست های واقعی رفته است. همانطور که در ویدیوی ضمیمه شده می توانید مشاهده فرمایید، - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تست تصادف C_Two شامل بررسی سیستم ها و سپس چند پروتوتایپ می شود. در مرحله نهایی هم مدل های پیش تولید تحت ارزیابی های دقیق قرار می گیرند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان

تنها 150 دستگاه از ریمک C_Two ساخته می شود

مثل - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کوئنیگزگ، ریمک نیز از یک شاسی مونوکوک واحد در انجام تست های مختلف استفاده کرده است. این خودروساز اهل کرواسی ادعا می کند مقاومت شاسی مذکور در سطح بالایی قرار داشته و به اندازه ای مستحکم است که در پنج تست متفاوت به کار گرفته - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شده است.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان

ویدیویی که ریمک منتشر کرده به غیر از مراحل تست تصادف، صحنه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هایی از مراحل توسعه C_Two را نیز دارد. اگر همه چیز طبق برنامه و زمانبندی های قبلی پیش برود، ابر خودروی الکتریکی کروات ها سال آینده از راه خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone