تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40463.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

احتمالا به زودی قابلیت دانلود فونت ها از فروشگاه مایکروسافت ممکن می شود

چند روز پیش گزارشاتی به دست رسید که نشان می داد مایکروسافت تصمیم دارد تا دانلود پکیج های زبان برای نرم افزار ورد را از طریق فروشگاهش ممکن کند. یعنی جای اینکه در وب سایت ...

چند روز پیش گزارشاتی به دست رسید که نشان می داد مایکروسافت تصمیم دارد تا دانلود پکیج های زبان برای نرم افزار ورد را از طریق فروشگاهش ممکن کند. یعنی جای اینکه در وب سایت ها به جستجوی زبان مورد نظر خود بگردید، از مایکروسافت استور و همانند بقیه اپ ها یا بازی ها بسته ها را دریافت کنید.

حالا به نظر می رسد که ردموندی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ها همین سیاست را می خواهند برای فونت ها نیز پیش بگیرند. امروز لیست فونت های Arial Nova در فروشگاه مایکروسافت دیده شده و با توجه به این مسئله، می توان امیدوار بود رموندی ها به زودی قابلیت دانلود فونت ها از مارکت خود - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - را فراهم می کنند.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

اطلاعات موجود در فروشگاه نشان می دهند که Arial Nova نسخه جدید خانواده Arial بوده و برای پاراگراف ها و عنوان ها مناسب تر [البته در زبان لاتین] شده است. شرکت مایکروسافت هنوز واکنش - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رسمی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نشان نداده ولی با توجه به گزارشات انتشار - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - یافته، احتمالا باید منتظر فونت ها و بسته های زبان در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فروشگاه ها باشیم.

اینگونه کاربران احتیاجی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ندارند به وب سایت های مختلف سر بزنند و در خود فروشگاه رسمی این کمپانی به محتویات بیشتر برای - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نرم افزار ورد دسترسی پیدا می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone