🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44055.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

چگونه با استفاده از رمز عبور از فلش مموری خود محافظت کنیم؟

همانطور که می دانید فلش مموری های کوچک قابل حمل بوده و عموماً توسط هر سیستمی قابل خواندن هستند. به عبارت دیگر همین قابلیت است که انتقال اطلاعات بین رایانه ها به وسیله این روش ...

همانطور که می دانید فلش مموری های کوچک قابل حمل بوده و عموماً توسط هر سیستمی قابل خواندن هستند. به عبارت دیگر همین قابلیت است که انتقال اطلاعات بین رایانه ها به وسیله این روش را مناسب می سازد. با این حال با توجه به قابل حمل بودن فلش مموری ها باید گفت که احتمال گم شدن آن ها نیز بسیار زیاد است.

از این رو لازم است تا از فایل های مهمی که آن ها را روی یک فلش مموری ذخیره کرده اید، محافظت کنید. متأسفانه باید گفت که کاربران قادر نیستند به صورت کامل از فلش مموری خود همچون رایانه ها یا تلفن های هوشمند با استفاده از رمز عبور محافظت نمایند.

در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این خصوص ابزاری که برای محافظت از فایل ها در این شرایط مورد استفاده قرار می گیرند با رمزنگاری سر و کار دارند. به غیر از خرید فلش مموری های امنی که از سخت افزار رمزنگاری شده استفاده می کنند، نرم افزارهای رایگان گوناگونی نیز برای رسیدن به امنیت مشابه توسط توسعه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - دهندگان مختلف به بازار عرضه شده است.

ذخیره فایل های فردی با رمز عبور

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، نمی توانید با استفاده از رمز عبور از فلش مموری هایی که از سخت افزار رمزنگاری شده بی بهره هستند، محافظت کنید.

با این حال اگر از فرآیند زمان بر رمزنگاری تمام پوشه ها خسته شده اید و به - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - یک روش سریع برای محافظت از چند فایل انتخابی نیاز دارید، محافظت از فایل ها با استفاده از رمز عبور به هنگام ذخیره کردن در اختیارتان قرار دارد.

بسیاری از برنامه ها شامل مایکروسافت ورد و اکسل شما را قادر می سازند تا فایل های - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خود را با استفاده از یک رمز عبور ذخیره و از آن ها محافظت کنید.

به عنوان مثال در ورد، هنگامی که سند باز است مسیر File > Info را دنبال نمایید ، روی منوی Protect Document کلیک کنید و روی گزینه Encrypt with Password ضربه بزنید.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

حالا رمز عبور - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مورد نظرتان را به همراه تأییدیه آن برای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - محافظت از اسناد خود وارد کنید.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

در نهایت سند - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خود را ذخیره نموده و سعی کنید رمز عبور انتخاب - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شده هیچ گاه - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - از یادتان نرود.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

در این حالت برای محافظت از فایل های پی دی اف با استفاده رمز عبور می توانید از سرویس PDFTK Builder و اپلیکیشن پرتابل آن - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - استفاده کنید.

ایجاد پارتیشن های رمز گذاری - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شده و محافظت شده توسط رمز عبور

ابزار بسیاری قادر هستند داده شما - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - را رمزنگاری کرده و از آن ها با استفاده از رمز عبور محافظت کنند. - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با این حال اکثر اوقات - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - برای انجام این کار روی هر رایانه ای باید بهAdministrator دسترسی داشته باشید. اگر می خواهید اطلاعات خود را به شکلی ایمن به رایانه ای انتقال دهید که به Administrator دسترسی ندارد، باید گفت که چنین ابزاری - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مناسب شما نخواهد بود.

Rohos Mini Drive از رمزنگاری پیشرفته 256 - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - بیتی برای محافظت از فایل ها استفاده - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - می کند.

از سوی دیگر Rohos Mini Drive ابزاری است که بدون دسترسی به Administrator نیز کار خواهد کرد. نسخه رایگان این نرم افزار می تواند تا 2 گیگابایت روی فلش مموری شما یک پارتیشن پنهان، رمزنگاری شده و محافظت شده توسط رمز - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - عبور ایجاد نماید.

لازم به ذکر است که این ابزار از رمزنگاری پیشرفته 256 بیتی برای انجام این کار استفاده می کند. به لطف Rohos Disk Browser قابل حمل که می توانید آن را مستقیماً درون فلش مموری خود نصب کنید دیگر نیازی به رمزنگاری - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - درایورها در سیستم محلی نخواهید داشت. در نتیجه بعدها می توانید به داده های محافظت شده در هر نقطه دسترسی داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

در صفحه شروع Rohos Mini Drive روی Encrypt USB drive کلیک نموده، درایور مورد نظر را انتخاب کنید، یک رمز عبور جدید برای آن در نظر بگیرید و در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پایان روی Create disk ضربه بزنید. با این کار روی درایو خارجی شما پارتیشنی رمزنگاری شده که با رمز عبور محافظت می شود، ایجاد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

این پارتیشن محافظت شده را می توانید با کلیک روی آیکن Rohos Mini.exe از طریق پوشه روت فلش مموری خود باز نمایید.

ابزار بسیاری قادر هستند داده شما را رمزنگاری کرده و از آن ها با استفاده از رمز عبور محافظت کنند.

پس از وارد کردن رمز عبور دیسک Rohos به عنوان یک درایو - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - جداگانه نصب می شود و شما می توانید از طریق File Explorer به آن دسترسی داشته باشید.

برای بستن پارتیشن Rohos خود، روی آیکن Rohos در بخش اعلان تسک بار ویندوز راست کلیک کرده و گزینه Disconnect را انتخاب کنید. اگر به امنیت خود اهمیت می دهید پس Rohos Mini Drive را هم اکنون دانلود نمایید.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

ایجاد فایل های آرشیو شده با رمز عبور

ابزار آرشیو همچون 7-Zip نیز می توانند - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - فایل های شما را - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - با رمزنگاری پیشرفته 256 بیتی محافظت کنند.

ابزار آرشیو همچون 7-Zip نیز می توانند فایل های شما را با رمزنگاری پیشرفته 256 بیتی محافظت کنند.

اپلیکیشن 7-Zip را دانلود و نصب نمایید. سپس روی فایل یا پوشه مورد نظر خود که در فلش مموری قرار دارد راست کیک کرده و مسیر 7-Zip > Add to Archive را دنبال کنید.

در پنجره Add to Archive فرمت Archive را انتخاب کنید و یک رمز عبور برای آن در نظر بگیرید. در نهایت برای شروع فرآیند رمزنگاری و آرشیو شدن فایل ها، روی OK ضربه بزنید. برای انجام این کار هم اکنون می توانید نرم افزار 7-Zip را دانلود کنید.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

حالا می دانید که - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - چگونه از فایل های موجود روی فلش مموری قابل حمل خود محافظت کنید. از این پس اگر فلش مموری خود را گم کردید نگران دسترسی افراد سودجو به محتویات فایل - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - هایتان نباشید. آیا راه های بهتری برای محافظت از فلش مموری ها با استفاده از رمز عبور می شناسید؟ تجربیات خود را با ما - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone