تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27513.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

افشای اطلاعات جدید از دوربین گلکسی نوت 10 سامسونگ

در حالی که به تاریخ رونمایی رسمی پرچمدار سامسونگ؛ گلکسی نوت 10 نزدیک می‌شویم مشخصات جدیدی هم از این اسمارت‌فون افشا می‌شود. حالا جزئیاتی در مورد دوربین آن منتشر شده که اطلاعات بیشتری در مورد ...

در حالی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که به تاریخ رونمایی رسمی پرچمدار سامسونگ؛ گلکسی نوت 10 نزدیک می‌شویم مشخصات جدیدی هم از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این اسمارت‌فون افشا می‌شود. حالا - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - جزئیاتی در مورد دوربین آن منتشر شده که اطلاعات بیشتری در مورد ماژول دوربین چهارگانه و سلفی آن دربر دارد.

تا به حال گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد نوع سنسورها و نحوه چینش آن‌ها در نوت 10 انجام شده اما حالا به لطف اطلاعات جدیدی که Ice Universe منتشر کرده می‌توان دوربین این گوشی را دقیق‌تر مورد بررسی قرار داد.

در افشاهای اخیر گفته شده که دوربین گلکسی نوت 10 چینش عمودی خواهد داشت. در این صورت احتمالا سامسونگ ماژول دوربین را متمایل به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - گوشه جاسازی خواهد کرد چرا که در غیر این صورت، فضای کافی برای باتری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - حجیم نوت 10 در دسترس نخواهد بود. همچنین دوربین سلفی آن در یک سوراخ مرکزی بالای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - پنل جلویی قرار خواهد گرفت.

طبق طراحی مفهومی که Ice Universe از دوربین نوت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - 10 منتشر کرده، سنسورهای سمت راستی ToF و مادون قرمز هستند. احتمالا فلاش دوربین هم در همین بخش قرار گرفته و به مادربورد گوشی متصل خواهد بود.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی

پیش‌تر چینش عمودی دوربین نوت 10 توسط Steve Hemmerstoffer از Slashleaks تایید شد. او همچنین گفته بود که دوربین نوت 10 نسبت به نوت 9 پسرفت داشته و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بد به نظر می‌رسد. در همین زمینه Max Weinbach از XDA ابراز کرده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - که نوت 10 احتمالا خیلی بدشکل تر از چیزی خواهد بود که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در طراحی‌های مفهومی می‌بینم.

با این - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - چینش به نظر خبری از حسگر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ضربان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قلب نیست چرا که احتمالا سامسونگ قصد داشته با این کار از اشغال فضای غیر ضروری بکاهد. از این حسگر در گلکسی اس10 پلاس مدل 5G هم استفاده نشده و با توجه اینکه نوت 10 در زمینه طراحی دوربین احتمالا مشابه اس - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر خوی استان آذربایجان غربی - 10 است، عدم حضور حسگر ضربان قلب محتمل‌تر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone