🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  4. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33917.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هاوربورد جدید Segway با طراحی متفاوت در رویداد ایفا به نمایش در آمد [تماشا کنید]

Segway در هفته های اخیر خبر از هاوربورد جدیدی از سری ناینبات داده بود؛ مدل دریفت W1 که ظاهری متفاوت با دیگر محصولات مشابه دارد. اکنون این محصول در رویداد IFA 2018 به نمایش در آمده ...

Segway در هفته های اخیر خبر از هاوربورد جدیدی از سری ناینبات داده بود؛ مدل دریفت W1 که - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - ظاهری متفاوت با دیگر محصولات مشابه دارد. اکنون این محصول در رویداد IFA 2018 به نمایش در آمده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

این بار - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بر خلاف محصولات قبلی خبری از چرخ تکی یا بردی برای قرار دادن دو پا روی آن نیست. بلکه با دو برد جداگانه طرف هستیم که هر یک به قابلیت حفظ تعادل مجهز شده اند.

اسکیت الکترونیکی دریفت W1 می تواند تا 12 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. ابعاد هر یک از - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دو بخش 291 در 162 در 121 میلی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - متر است و هر کدام وزنی 3.5 کیلوگرمی دارند. Segway ادعا می کند با دریفت W1 می توان - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از شیب های تا 10 درجه بالا رفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

هاوربورد جدید با گواهینامه استاندارد IP54 سازگار است و به چراغ هایی در جلو و عقب مجهز شده. با یک بار شارژ می توانید تا 45 دقیقه سوارش شوید که برای مسافت های نسبتاً کوتاه کفایت می کند. البته با این میزان کارکرد، زمان شارژ آن 13 ساعت است.

مشابه با بیشتر هاوربوردها برای هدایت دریفت W1 نیز باید به جلو یا عقب خم شوید. به گفته خبرنگارانی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - که این گجت را آزمایش کرده اند به لطف طراحی متفاوت افراد حرفه ای می توانند حرکت های جالبی با آن انجام دهند. همچنین گفته شده در عرض چند دقیقه می توان هدایت آن را یاد گرفت.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

Segway محصول جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - خود را با قیمت 465 دلار در برخی از کشورها برای پیش فروش عرضه می کند. انتظار می رود ارسال دریفت W1 برای خریدارن از اواسط مهر ماه آغاز شود.

می - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - توانید دیگر گجت های خاص معرفی شده در IFA 2018 را در اینجا مشاهده کنید.

- تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر سهند استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone