تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13631.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تاریخ رونمایی از اولین لپ تاپ ریلمی مشخص شد

«ماداوث شت» مدیر عامل بخش هند و اروپا ریلمی در توییتر از زمان رونمایی نخستین لپ‌تاپ‌ این شرکت با نام «ریلمی بوک» در تاریخ ۲۵ خردادماه خبر داد. ریلمی قصد دارد در آن تاریخ گوشی ...

«ماداوث شت» مدیر عامل بخش هند و اروپا ریلمی در توییتر از زمان - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - رونمایی نخستین لپ‌تاپ‌ این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - شرکت با نام «ریلمی بوک» در تاریخ ۲۵ خردادماه خبر داد.

ریلمی قصد دارد در آن تاریخ گوشی GT 5G مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ را وارد بازار جهانی کند و اکنون به نظر می‌رسد علاقمندان - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - به این برند می‌توانند منتظر اولین لپ تاپ ریلمی باشند که چندین تصویر از آن نیز در کنار تاریخ رونمایی به اشتراک گذاشته شده است.

لپ‌تاپ ریلمی بوک از نمایشگر با نسبت ابعاد ۳:۲ و حاشیه‌های باریک بهره خواهد برد و لوگو ریلمی در پایین آن دیده می‌شود. آن طور که در تصاویر به نظر می‌رسد این لپ‌تاپ از جنس آلومینیوم ساخته شده و همچنین - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - دو پورت USB-C در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - سمت چپ آن مشاهده می‌شود. با این وجود هرچند این موضوع هنوز تایید نشده اما می‌توان گفت که ریلمی بوک از طریق پورت USB شارژ خواهد شد.

همچنین در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - یکی از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - عکس‌ها دو بریدگی مربوط به اسپیکر در قسمت پایین - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - و همچنین یک بریدگی بزرگتر برای سیستم خنک‌کننده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - لپ‌تاپ مشاهده می‌شود. هنوز هیچگونه اطلاعاتی درباره مشخصات سخت‌ افزاری لپ‌تاپ منتشر نشده است و همانطور که انتظار می‌رود این لپ‌تاپ از ویندوز ۱۰ پشتیبانی خواهد کرد.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان

علاوه بر لپ‌تاپ، در تصاویر منتشر شده، عکس‌هایی از تبلت آینده ریلمی نیز دیده می‌شود. به نظر می‌رسد ریملی تبلت - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - خود را با نام «ریلمی پد» معرفی خواهد کرد. در عکس فاش شده فقط نمای کناری - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - دستگاه مشخص است که کاملا مسطح به نظر می‌رسد. همچنین برجستگی دوربین آن دیده می‌شود که البته هنوز - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - هیچ مشخصاتی از آن به اشتراک گذاشته نشده است.

در حال حاضر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - لیست محصولات ریلمی شامل - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - برخی دستگاه‌های هوشمند مانند تلویزیون، دوربین‌های ۳۶۰ درجه، ساعت، ریلمی بند، ترازو، لامپ و محصولات زیاد دیگری می‌شود. تمام این دستگاه‌ها بخشی از استراتژی 1+4+N شرکت هستند که در سال ۲۰۲۰ نزدیک به ۵۰ محصول AIoT - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر گلپایگان استان اصفهان - به بازار عرضه شد و انتظار می‌رود صدها محصول دیگر تا پایان سال جاری معرفی شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر نوا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روزتون بخیر آیا یک سوالی دارم منطقه خواجه علیجان گلپایگان اعزام نیرو دارید؟
پاسخ: بله در خواجه علیجان شهر گلپایگان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone