🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرندیه استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرندیه استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  2. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  3. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  4. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
  5. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31541.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اولین رندر‌های مطبوعاتی ال جی G8 تینکیو منتشر شد

پیش از این شایعات و رندر‌های زیادی از ال جی G8 تینکیو منتشر شده است. چندی پیش شرکت کره‌ای، یک ویدیوی تبلیغاتی برای پرچمدار بعدی‌اش منتشر نمود به تاریخ معرفی و ویژگی خاص این موبایل اشاره ...

پیش از این شایعات و رندر‌های زیادی از ال جی G8 تینکیو منتشر شده است. چندی پیش شرکت کره‌ای، یک ویدیوی تبلیغاتی برای پرچمدار بعدی‌اش منتشر نمود به تاریخ معرفی و ویژگی خاص این موبایل اشاره داشت. حال  اولین رند‌ر‌های مطبوعاتی این موبایل منتشر شده که تلفن‌ هوشمند مذکور را از - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرندیه استان مرکزی - زوایی مختلف به تصویر می‌کشد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرندیه استان مرکزی

طراحی این موبایل تا حدودی در رندر‌های قبلی مشخص شده بود و در رندر‌های مطبوعاتی جدید نیز تغییر مشاهده نشده است. با مشاهده این تصاویر متوجه می‌شویم که نمایشگر این موبایل از بریدگی بالای نمایشگر و لبه‌های گرد بهره می برد.

به نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرندیه استان مرکزی - می‌رسد این بریدگی محل قرارگیری پروژکتور نقره‌ای، سنسور فرو سرخ و دوربین زمان پرواز باشد. در بدنه‌ی پشتی این موبایل یک دوربین دوگانه، فلش LED و حسگر اثر انگشت دیده می‌شود. در لبه‌های راستی این موبایل نیز کلید پاور، و درگاه قرار گیری سیم کارت تعبیه شده و لبه‌ی سمت چپ محل قرار گیری کلید‌های تنظیم صدا و دستیار گوگل به شمار می‌رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرندیه استان مرکزی

علاوه بر این پیشتر گفته شده بود، پرچمدار بعدی ال جی به تکنولوژی صدای زیر نمایشگر مجهز خواهد شد. نبود حفره‌های بلندگو در این رندر‌ها، شایعه‌های قبلی را قوت می‌دهد و احتمالاً از لرزش صفحه نمایش برای تولید صدا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرندیه استان مرکزی - استفاده خواهد شد.

ال جی G8 تینکیو از یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با نسبت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرندیه استان مرکزی - تصویر ۱۹:۵:۹ بهره می‌برد و به احتمال زیاد ابعادی معادل ۱۵۲ در ۷۲ میلیمتری با - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرندیه استان مرکزی - ضخامت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرندیه استان مرکزی - ۸.۴ میلی متر خواهد داشت. شاید انتخاب باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی موجب شده که ضخامت این موبایل نسبت به پرچمدار قبلی این شرکت کمی افزایش یابد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرندیه استان مرکزی

پیش از این گفته شده بود که این کمپانی کره‌ای قصد دارد نسخه‌ای از پرچمدار بعدی‌اش را با قابلیت پشتیبانی از 5G عرضه کند و به همین منظور مجبور است از یک چیپست اسنپدراگون 855 برای - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرندیه استان مرکزی - آن استفاده کند. از این - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر زرندیه استان مرکزی - احتمالاً نسخه‌های معمولی G8 تینکیو نیز از چنین پردازنده‌ای بهره خواهند برد.

 

تماشا کنید: اشاره ال جی به تاریخ معرفی و ویژگی خاص G8 تینکیو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone