🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  2. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  4. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31537.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

رییس پلیس فتای تهران بزرگ خواستار مسدودسازی سایت دیوار شد

رئیس‌پلیس فتای تهران بزرگ در گفتگوی خبری خود ضمن اعلام این خبر که پلیس فتا خواستار مسدود شدن سایت دیوار است نسبت به جرائم رخ داده در این سایت واکنش نشان داده و گفته که ...

رئیس‌پلیس فتای تهران بزرگ در گفتگوی خبری خود ضمن اعلام این خبر که پلیس فتا خواستار مسدود شدن سایت دیوار است نسبت به جرائم رخ داده در این سایت واکنش نشان داده و گفته که تاکنون بیش از ۳۰۰۰ پرونده پیرامون فعالان این سایت به دست آنها رسیده است.

سرهنگ «تورج کاظمی» در مصاحبه خود با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - روزنامه جام جم تاکید کرده که مدیران این سایت نمی‌توانند آگهی‌ها را کنترل کنند و با توجه به افزایش جرائم پیرامون این وبسایت، پلیس فتا از دادستان تهران خواستار مسدودسازی این مجموعه شده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - است:

«20 درصد جرایم سایبری از بستری مثل سایت دیوار است و آسیب‌پذیر بودن این سایت‌ها موجب تبلیغ فعالیت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - کلاهبرداران و متضرر شدن مردم می‌شود. به همین خاطر باید موضوع این سایت‌ها را جدی گرفت.»

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران

سرهنگ کاظمی باور دارد وقتی که یک شماره تلفن هم - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - آگهی ماشین - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - در دیوار گذاشته، هم یخچال و هم پرنده قطع به یقین کلاهبردار است. مشابه این اظهارات در مناظره رادیویی سرهنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - کاظمی و رضا الفت نسب (عضو هیات مدیره «اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی) نیز بیان شده بود و الفت نسب گفته بود که بسیاری از کاربران از جمله خود او چندین کالا در این سایت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - برای فروش گذاشته‌اند و نمی‌توان این افراد را کلاهبردار نامید.

رئیس‌پلیس فتای تهران بزرگ با اشاره به پرونده‌های تشکیل شده در تهران بزرگ در ارتباط با کلاهبرداری در سایت دیوار گفته که مجوز این سایت از سوی سازمان پلیس فتا صادر نشده است؛ البته ناگفته نماند که اصولا پلیس فتا در چرخه اعطای مجوز به فروشگاه‌های اینترنتی جایگاهی ندارد و نقش - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - نظارتی روی این سامانه‌ها را برعهده دارد؛ نظارتی که به گفته کاظمی از عهده پلیس فتا خارج است:

«در توان پلیس فتا نیست که - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - بر تمام آگهی‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - سایت و اقدامات این سایت نظارت داشته باشد. در ده ماهه نخست امسال ۳۰۰۰ پرونده کلاهبرداری مرتبط با سایت دیوار در پلیس فتا تشکیل شده که بیش از ۳۰ متهم در این رابطه دستگیر شدند. مبلغ کلاهبرداری‌ها نیز بیش از دو میلیارد تومان است.

از دادسرای جرایم رایانه‌ای درخواست کردیم با دستور قضایی، تا زمانی که مسؤولان سایت دیوار راهکاری برای امنیت مراجعه‌کنندگان به این سایت در نظر نگرفته‌اند، آن را مسدود کند. مدیران این سایت مدعی هستند سایت دیوار بیش از ۴۰ میلیون کاربر دارد و خودشان هم راهکاری برای حل مشکلات موجود ندارند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران

به گفته کاظمی این سایت به بازاری تبدیل شده که مجرمان به‌راحتی در آن می‌چرخند و طعمه را شناسایی کرده و لطمات مالی سنگینی را به بار می‌آورند. او البته در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - صحبت‌های خود اشاره‌ به نام فروشگاه‌های اینترنتی خرید و فروش کالای دست دوم دیگری به طور خاص نکرده اما تاکید داشته که همه این سایت‌ها باید ضریب امنیتی و نظارتی خود - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - را افزایش دهند.

صحبت‌های کاظمی در حالی مطرح می‌شود که چند روز پیش مجموعه دیوار در طی گزارشی مفصل از رشد کسب‌وکارهای حاضر در این پلتفرم خبر داده بود و تعداد کلی آنها را  ۳۸۲ هزار و ۱۹۱ مورد تخمین زده بود. دیوار همچنین خبر داده بود که تمامی کسب‌وکارهای حاضر در این مجموعه رشد ۵۲ درصدی را تجربه کرده‌اند و با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - توجه به وضعیت معیشتی و اقتصادی حاکم بر جامعه، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - بازار خرید و فروش کالای دست دوم به بازار گرمی تبدیل شده است.

مسئولین این مجموعه پیش‌تر در گفتگو با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - دیجیاتو تاکید کرده بودند که نکات امنیتی را در پروسه بازدید کاربران از آگهی‌ها بارها و بارها به طرق مختلف به آنها یادآوری می‌کنند.گفتنیست پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - از اظهارات اخیر سرهنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - کاظمی، - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - مجموعه دیوار پیش از این نیز چندباری توسط پلیس فتا تهدید شده و با برگزاری جلساتی بین طرفین، فعالیت این سایت ادامه پیدا کرده است.

پیگیری‌های دیجیاتو از سایت دیوار برای واکنش نسبت به این اظهارات فعلا ثمربخش - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - نبوده و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بابل استان مازندران - به نظر می‌رسد این مجموعه در حال تهیه یک بیانیه رسمی درباره این موضوع است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone