🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در اجاق فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  2. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  3. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  5. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31538.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

پشتیبانی گلکسی اس ۱۰ از شارژ معکوس سریع و نسل جدید وای‌فای

در میان شایعات متعدد پیرامون قابلیت های گلکسی اس ۱۰ کمتر در مورد فناوری شارژ معکوس شنیده بودیم اما FCC ارائه این ویژگی در پرچمدارهای بعدی سامسونگ را تایید کرده است. بر اساس اسناد کمیسیون ارتباطات ...

در میان شایعات متعدد پیرامون قابلیت های گلکسی اس ۱۰ کمتر در مورد فناوری شارژ معکوس شنیده بودیم اما FCC ارائه این ویژگی در پرچمدارهای بعدی سامسونگ را تایید کرده است.

بر اساس اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) که مسئولیت تایید گجت های ارتباطی را بر عهده دارد، با استفاده از گلکسی اس ۱۰ می توان ابزارهای دیگر را به صورت بی سیم و با توان جالب توجه ۹ واتی شارژ کرد. برای درک بهتر این توان بد نیست بدانید که شارژ سریع بی سیم گلکسی اس ۹ از توانی مشابه بهره می برد.

سرعت شارژ معکوس گلکسی اس ۱۰ دو برابر میت ۲۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بیجار استان کردستان - پرو است

هواوی پیش از این در پرچمدار قدرتمند میت ۲۰ پرو از این فناوری رونمایی کرده بود اما هرگز به توان دقیق آن اشاره نکرد؛ با این حال آزمایش های صورت گرفته این میزان را در حدود ۵ وات یا حتی کمتر نشان می دهد.تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بیجار استان کردستان

شارژ ابزارهای دیگر به صورت بی سیم با استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بیجار استان کردستان - میت ۲۰ پرو هیجان انگیز است اما سرعت پایین کاربردی بودن آن را با تردید مواجه کرده بود. در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بیجار استان کردستان - عین حال سرعت بالای شارژ معکوس گلکسی این قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بیجار استان کردستان - را سودمندتر کرده و حتی می توان دیگر موبایل های سازگار با فناوری بی سیم را در مدت نه چندان زیادی با آن شارژ کرد.

بر اساس اسناد FCC خود دستگاه به صورت بی سیم یا معمولی با توان ۱۵ وات شارژ می شود که در رده - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بیجار استان کردستان - ای پایینتر از پی ۲۰ پرو و - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بیجار استان کردستان - حتی گلکسی نوت قرار خواهد گرفت. - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بیجار استان کردستان - گمانه زنی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بیجار استان کردستان - های فعلی از - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بیجار استان کردستان - مجهز شدن گلکسی اس - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بیجار استان کردستان - ۱۰ پلاس، اس ۱۰ و نسخه لایت به باتری هایی با ظرفیت ۴ هزار، ۳.۳ هزار و ۳ هزار میلی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بیجار استان کردستان - آمپر ساعت حکایت دارند.

ویژگی - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بیجار استان کردستان - های دیگری که در این سند به آنها اشاره شده شامل سازگاری پرچمدار آتی با استاندارد وای فای ۶ (802.11ax)، حفظ سرویس پرداخت MST (انتقال امن آهن ربایی)، ANT+, VoLTE و VoWiFi است.

- تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر بیجار استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone