🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31543.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل اعتراف کرد: تنها کوالکام انتظارات ما از مودم 4G را برآورده کرد

در 28 دی ماه مدیران اجرایی اپل با شهادت در مقابل دادگاه به جزئیات روابط این شرکت با کوالکام در گذشته اشاره کرده اند. از مواردی که در جمعه گذشته مطرح شد، اعتراف مدیران اپل ...

در 28 دی ماه مدیران اجرایی اپل با شهادت در مقابل دادگاه به جزئیات روابط این شرکت با کوالکام در گذشته اشاره کرده اند. از مواردی که در جمعه گذشته مطرح شد، اعتراف مدیران اپل شرکت بود.

مشکلات این دو شرکت البته ریشه در سال ها قبل دارد. مدت ها است که اپل کوالکام را متهم کرده که این شرکت از موقعیت خود سوء استفاده و با حکمرانی در حوزه مودم گوشی های هوشمند هزینه های غیر منطقی را طلب می کند. کوالکام هم اپل را - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صومعه سرا استان گیلان - به موارد متعددی از جمله سرقت اسرار تجاری متهم کرده و - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صومعه سرا استان گیلان - مدعی شده بود که تقاضای اپل برای نوآوری سالیانه هزینه گزافی را به این شرکت تحمیل کرده است.

اپل در دادگاه روز 28 دی ماه مدعی شده - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صومعه سرا استان گیلان - که توافق های انجام شده برای کار با شرکت های فراهم کننده مودم ها مطلوب این شرکت نبوده و اساساً نیاز به تأمین این قطعات توسط - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صومعه سرا استان گیلان - کوالکام - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صومعه سرا استان گیلان - داشته اند. اپل به طور دقیق تر اشاره کرده که گزینه های دیگری هم برای تأمین مودم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صومعه سرا استان گیلان - ها وجود داشته اند اما به صرفه ترین گزینه همچنان این شرکت سازنده چیپ بوده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صومعه سرا استان گیلان

مدیر معماری سیستم های سلولار اپل در صحبت های خود در دادگاه اعتراف کرده که در حقیقت کوالکام تنها تأمین کننده ای بوده که توانسته به استانداردهای این شرکت در زمان انتقال به فناوری 4G LTE دست پیدا کند. به عبارت دیگر وقتی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صومعه سرا استان گیلان - که اپل در سال 2012 برای عرضه آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صومعه سرا استان گیلان - 5 با قابلیت 4G آماده می شد، اینتل، اریکسون و برادکام را به عنوان تأمین کننده های مودم ها در نظر داشت اما در نهایت هیچ یک از این شرکت ها نتوانستند رضایت اپل در دستیابی به استانداردهای مورد نظر را تأمین کنند. به این - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صومعه سرا استان گیلان - ترتیب - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صومعه سرا استان گیلان - بود که در نهایت کوالکام به عنوان تنها تأمین کننده مودم های 4G با یا بدون موافقت انحصاری پیشنهاد شد.

اپل از سال 2011 تا 2015 تنها از مودم های کوالکام استفاده می کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صومعه سرا استان گیلان - اما به مرور در 2 سال برخی از مودم های - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر صومعه سرا استان گیلان - اینتل را هم در دستگاه های خود تعبیه کرد، با این هدف که اتکا به شرکت کاهش یابد. در آیفون های XS و XR به طور کلی مودم های کوالکام کنار گذاشته شدند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone