🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11899.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

بایت دنس هوش مصنوعی تیک تاک را می‌فروشد

بایت دنس، شرکت مادر اپلیکیشن «تیک تاک» فروش الگوریتم هوش مصنوعی این شبکه اجتماعی به سایر شرکت‌ها را آغاز کرده و به علاوه این کمپانی بخش جدیدی به نام «BytePlus» را به پلتفرم خود اضافه ...

بایت دنس، شرکت مادر اپلیکیشن «تیک تاک» فروش الگوریتم هوش مصنوعی این شبکه - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان - اجتماعی به سایر شرکت‌ها را آغاز کرده و به علاوه این کمپانی بخش جدیدی به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان - نام «BytePlus» را به پلتفرم خود اضافه کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، برخی مشتریان هوش مصنوعی تیک تاک شامل اپلیکیشن مد آمریکایی Goat، وب‌سایت - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان - مسافرتی سنگاپوری WeGo، اپلیکیشن - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان - خرید اندونزیایی Chilibeli و پلتفرم بازی‌های اجتماعی هندی GamesApp می‌شوند.

بخش اعظم محبوبیت اپلیکیشن تیک ‌تاک به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان - الگوریتم هوش - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان - مصنوعی آن مربوط می‌‌شود. هوش مصنوعی روی نحوه تعامل کاربران با اپلیکیشن و ویدیوهایی که به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد، تاثیر می‌گذارد. سال گذشته میلادی این شرکت با انتشار پستی، نحوه عملکرد فید  - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان - «ForYou» را توصیح داد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان

این فید به کاربر کمک می‌کند تا ویدیوهایی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان - متناسب - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان - با علاقه‌اش به وی پیشنهاد داده شود و همچنین تعامل بهتر و مناسب‌تر کاربر با پلتفرم تیک تاک را در پی دارد. البته اطلاعاتی مانند کپشن‌ها، هشتگ‌ها و تنظیمات مربوط به زبان و موقعیت مکانی نیز روی محتواهای ویدیویی پیشنهاد شده - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان - به کاربر تاثیرگذار هستند.

اکنون بایت دنس قصد دارد این فرصت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد تا به این الگوریتم دست یابند و آن را برای اپ‌ها و مشتریان خود سفارشی‌سازی کنند. البته گفتنی است که BytePlus مجهز به قابلیت‌های دیگری همچون ترجمه خودکار گفتار و متن، جلوه‌های ویدیویی در زمان واقعی و همچنین ابزار تجزیه و تحلیل داده‌ها - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان - نیز هست.

طی یک سال و نیم گذشته بایت دنس و تیک تاک از جمله شرکت‌های چینی بودند که - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان - تحت فشارهای مختلفی از سوی دولت ترامپ قرار گرفتند. فرمان اجرایی ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا سعی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان - در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان - مسدود کردن اپلیکیشن‌های چینی در فروشگاه‌های نرم افزاری آمریکایی داشتند.

تصمیم اخیر بایت‌ دنس عجیب - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان - نیست و می‌تواند به این شرکت کمک کند تا با - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر قوچان استان خراسان - شرکت‌هایی مانند آمازون، مایکروسافت و سایر شرکت‌های مشابه در این حوزه رقابت جدی‌تری داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone