🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق ها برقی با برق و اجاق های گازی با گاز و شعله گرما تولید می کنند.
  4. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  5. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28692.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

تیم کوک: حریم خصوصی در فضای آنلاین به بحران تبدیل شده است

تیم کوک مدیرعامل اپل در مصاحبه ای که چندی پیش با شبکه خبری ABC News انجام داد حریم خصوصی آنلاین را یک «بحران» خواند و ضمن اشاره به مشکلاتی که برای مدیریت دیتای کاربران، این ...

تیم کوک مدیرعامل اپل در مصاحبه ای که چندی پیش با شبکه خبری ABC News انجام داد حریم خصوصی آنلاین را یک «بحران» خواند و ضمن اشاره به مشکلاتی که برای مدیریت دیتای کاربران، این اواخر دامن گیر شرکت هایی نظیر فیسبوک و گوگل شده، جایگاه اپل در زمینه حریم خصوصی را خوب توصیف کرد.

کوک در مصاحبه اش با دایان سایر خبرنگار ABC News مدعی شد که حریم خصوصی به خودی خود به یک بحران بدل شده است.

برخلاف شرکت هایی نظیر گوگل و فیسبوک، کسب و کار اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سقز استان کردستان - روی حوزه تبلیغات تمرکز ندارد و در نتیجه سودی از جمع آوری اطلاعات کاربرانش - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سقز استان کردستان - به منظور تبلیغات هدفمند عاید این شرکت نمی شود.

تیم کوک با اشاره به این نکته گفت:

شما محصول ما نیستید. محصولات ما آیفون و آیپد هستند. ما از اطلاعات شما حفاظت میکنیم و می خواهیم به شما کمک کنیم که آنها را محفوظ و امن نگه دارید.

کوک در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سقز استان کردستان - توضیح این مساله که چرا حریم خصوصی تا این اندازه اهمیت یافته به حجم عظیم اطلاعات شخصی موجود در فضای آنلاین اشاره کرد و گفت:

آنها که در فضای آنلاین افراد را دنبال می کنند بیشتر از شخصی که به داخل پنجره خانه تان خیره شده در موردتان اطلاعات دارند. خیلی بیشتر [از چیزی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سقز استان کردستان - که تصور می کنید].

این مدیرعامل باسابقه که از طرفداران حفظ حریم خصوصی کاربران محسوب میشود در آذرماه سال گذشته با انتشار سرمقاله ای در نشریه تایم از دولت آمریکا درخواست کرد که قوانینی را برای سخت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سقز استان کردستان - تر کردن جمع آوری اطلاعات کاربران وضع کند و همزمان اوضاع را برای کاربران شفاف سازی کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سقز استان کردستان

او در این مقاله همچنین خواستار برخورد با افراد و موجودیت هایی شد که اطلاعات کاربران را میان شرکت ها دست به دست می کنند. پیش از این نیز کوک با حضور - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سقز استان کردستان - در برنامه Vice News Tonight حمایت خود را از وضع قوانین در این رابطه اعلام کرده بود.

سایر در مصاحبه خود با تیم کوک اظهار داشت که اپل - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سقز استان کردستان - از مراوداتش با گوگل (که چندی پیش به خاطر سیاست هایش - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سقز استان کردستان - در حوزه جمع آوری اطلاعات و - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سقز استان کردستان - نگرانی ها از بابت حفظ حریم خصوصی زیر ذره بین قرار گرفت) سود می برد. کوک اما در پاسخ به این اظهارات گفت: این روش با گوگل جواب میدهد چون بهترین مرورگر را - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر سقز استان کردستان - دارد.

مدیرعامل اپل گرچه مساله حریم خصوصی را یک بحران خواند اما اعلام کرد که به باورش این مساله قابل برطرف شدن است و صرفا کافیست که شرکت ها برای حل آن با هم متحد شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone