🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: سرشعله ها قطعات با جنس چدن هستند که وظیفه اصلی آن ها پخش شعله به صورت یکنواخت و یکسان است.
  2. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  3. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  5. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28696.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

چطور نسخه بتای اندروید Q را روی گوشی خود نصب کنیم؟

پس از هفته‌ها انتظار، بالاخره سومین بتای اندروید Q ساعاتی پیش منتشر شد تا بتوانید آن را روی دیوایس‌‌های پیکسل و 15 گوشی دیگر نصب کنید. آخرین آپدیت ویژگی‌های مهمی برای اندروید به ارمغان آورده ...

پس از هفته‌ها انتظار، بالاخره سومین بتای اندروید Q ساعاتی پیش منتشر شد تا بتوانید آن را - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شازند استان مرکزی - روی دیوایس‌‌های پیکسل و 15 گوشی دیگر نصب کنید. آخرین آپدیت ویژگی‌های مهمی برای اندروید به ارمغان آورده که از جمله آن‌ها می‌توان به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شازند استان مرکزی - Dark Mode (حالت تاریک)، حالت فوکوس و ژست‌های حرکتی جدید اشاره کرد.

نصب نسخه بتا بسیار ساده است. اما اگر به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شازند استان مرکزی - هر دلیلی از این کار پشیمان شدید، باید بدانید که برای بازگشت به آخرین نسخه پایدار اندروید (اندروید 9.0 پای) باید گوشی‌تان را از اول فرمت کنید. بنابراین پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شازند استان مرکزی - از نصب حتما به تبعات این کار توجه داشته باشید.

آموزشی که در ادامه می‌خوانید بر مبنای گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شازند استان مرکزی - پیکسل نوشته شده، بنابراین ممکن است مراحل نصب در سایر گوشی‌ها کاملا مشابه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شازند استان مرکزی - چیزی که می‌خوانید نبوده و تفاوت‌هایی داشته باشد.

از گوشی خود بکاپ بگیرید

این که پیش از نصب نسخه بتا از گوشی‌تان بکاپ بگیرید خیلی اهمیت دارد. برای این کار وارد تنظیمات سیستم عامل شده و به بخش System بروید. اینجا باید گزینه Backup را انتخاب کنید. این صفحه دقیقا به شما می‌گوید که گوشی شما برای بکاپ گرفتن آماده است یا خیر.

اگر از داده‌های مهم‌تان بکاپ گرفته‌اید که مشکلی نیست. اما در غیر این صورت حتما از آن‌ها در فضای ابری گوگل درایو بکاپ تهیه کنید تا در صورت بروز هر گونه مشکلی در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شازند استان مرکزی - فرآیند نصب نسخه بتا، داده‌هایتان از دست نروند.

در برنامه بتا ثبت نام کنید

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شازند استان مرکزی

اگر جزو افرادی هستید که تمایلی به آنلاک کردن بوت‌لودر گوشی خود ندارند، نمی‌توانم شما را سرزنش کنم. گوگل مزیتی برای صاحبان دیوایس‌های پیکسل در نظر گرفته که صرفا با ورود به حساب کاربری گوگل و انتخاب دستگاه سازگار، به سرعت نسخه بتا را دریافت کنند. در این صورت پس از گذشت چند ساعت نوتیفیکیشن آپدیت به نسخه بتا به سرعت برای این افراد ارسال می‌شود.

برای دانلود نسخه بتا باید به این لینک مراجعه نمایید. پس از کلیک روی گزینه Enroll، روی گوشی مد نظرتان پیامی برای دانلود آخرین نسخه بتا دریافت خواهید کرد. در غیر این صورت باید وارد بخش System Update اندروید شده و آماده بودن آپدیت را به طور دستی بررسی کنید.

گوگل می‌گوید که آپدیت‌‌ها را نهایتا تا 24 ساعت پس از ثبت درخواست برای کاربران ارسال می‌کند. بد نیست بدانید تا زمانی که عضو برنامه‌ بتای اندروید Q باشید، هر زمان که آپدیت جدیدی منتشر شود این موضوع با یک نوتیفیکیشن به اطلاع‌تان می‌رسد.

اما به جز دریافت مستقیم نسخه بتا، می‌توانید آن را روی گوشی خود فلش هم بکنید. گوگل فهرستی از ایمیج‌های کارخانه‌ای قابل دانلود برای گوشی‌های تحت پشتیبانی خود منتشر کرده که می‌توانید لیست را در این آدرس مشاهده کنید. توجه داشته باشید که با دانلود ایمیج‌های کارخانه‌ای دیگر قادر به دریافت آپدیت‌های OTA بتای اندروید نخواهید - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر شازند استان مرکزی - بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone