🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قزوین استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قزوین استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  5. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28702.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

حالت ناشناس به برنامه نقشه های گوگل می آید

گوگل درصدد اضافه کردن حالت ناشناس (Incognito) به گوگل مپس و برنامه جستجوی خود است تا کابران بتوانند بدون لینک شدن اطلاعات به حسابشان از این برنامه ها استفاده کنند. قبلا برای این کار باید ...

گوگل درصدد اضافه کردن حالت ناشناس (Incognito) به گوگل مپس و برنامه جستجوی خود است تا کابران بتوانند بدون لینک شدن اطلاعات به حسابشان از این برنامه ها استفاده کنند. قبلا برای این کار باید از نسخه تحت وب این برنامه ها استفاده می کردید اما حالا - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قزوین استان زنجان - این قابلیت مستقیم به خود اپلیکیشن ها اضافه خواهد شد. برای فعال سازی آن هم باید روی عکس پروفایل خود ضربه بزنید و حالت ناشناس را فعال کنید تا دیگر تاریخچه فعالیت تان ثبت نشود.

حالت ناشناس نزد کاربران بسیار محبوب است

«ساندرای پیچای»، مدیرعامل گوگل طی کنفرانس I/O گفت:

حالت ناشناس یکی از قابلیت های محبوب کروم از زمان عرضه اش بوده، و حالا قرار است به برنامه نقشه های ما اضافه شود.

وی به اینکه این قابلیت دقیقا چه زمانی به گوگل مپس اضافه خواهد شد اشاره نکرد.

این موضوع برای دفاع از حریم خصوصی کاربران مهم است زیرا جستجوها یا مکان هایی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قزوین استان زنجان - که به آن می روند ممکن است حساس باشد. هرچه گوگل فرآیند - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قزوین استان زنجان - ناشناس بودن را آسان تر - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قزوین استان زنجان - کند، افراد بیشتری در مواقع نیاز از آن استقبال خواهند کرد. این کمپانی سال گذشته نیز حالت ناشناس را به یوتیوب اضافه کرده بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قزوین استان زنجان
توییت گوگل درباره اضافه شدن این قابلیت به اپلیکیشن نقشه ها

علاوه بر اضافه کردن این حالت، گوگل فهمیدن این که هر برنامه چه اطلاعاتی جمع آوری - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قزوین استان زنجان - می کند را هم آسان تر کرده. همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قزوین استان زنجان - با ضربه زدن روی عکستان در برنامه های کروم، خبرها، یوتیوب، دستیار و جستجوی گوگل می توانید این که اطلاعاتتان تا چه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قزوین استان زنجان - زمانی نگهداری می شوند را هم کنترل کنید.

این تنها بخشی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر قزوین استان زنجان - از قابلیت هایی است که به برنامه نقشه های گوگل اضافه خواهد شد. غول جستجوی اینترنتی طی کنفرانس توسعه دهندگاه I/O که دیشب برگزار شد خبر از اضافه شدن حالت واقعیت افزوده به گوگل مپس داد. این امکان که ابتدا روی گوشی های پیکسل در دسترس خواهد بود، کاربر را قادر می کند مسیرش را به وسیله دوربین موبایل را روی زمین دنبال کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone