🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  2. سوال: آیا در صورتی که فر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  3. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28695.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سرقت ۷ هزار بیت‌کوین در حمله‌ای حساب شده

داستان دستبردهای کلان هکرها به مراکز مبادله رمزارز پایانی ندارد و آنها دوباره یک صرافی بزرگ را هدف گرفته اند. صرافی رمزارز «بایننس» از یک رخنه امنیتی بزرگ خبر داده که طی آن هکرهای ناشناس ...

داستان دستبردهای کلان هکرها به مراکز مبادله رمزارز پایانی ندارد و آنها دوباره یک صرافی بزرگ را هدف گرفته اند.

صرافی رمزارز «بایننس» از یک رخنه امنیتی بزرگ خبر داده که طی آن هکرهای ناشناس ۷ هزار بیت کوین با - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نکا استان مازندران - ارزشی معادل ۴۰ میلیون دلار را به سرقت برده اند. «چانگپنگ ژائو»، بنیانگذار و عامل این صرافی در یک بیانیه مطبوعاتی گفته است:

هکرها به تعداد زیادی از کدهای 2FA، کلیدهای API کاربران و احتمالا اطلاعات دیگری دسترسی پیدا کرده اند. مهاجمان در - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نکا استان مازندران - این نفوذ از تکنیک های مختلفی از جمله فیشینگ، ویروس و حملات دیگر استفاده کرده اند که در حال شناسایی آنها هستیم.

با این - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نکا استان مازندران - حال عواقب این نفوذ به سرقت ۷ هزار بیت کوین ختم نمی شود و به - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نکا استان مازندران - گفته ژائو احتمال تحت تاثیر قرار گرفتن حساب های شناسایی نشده دیگر هم وجود دارد. تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نکا استان مازندران

نکته مهم این است که هکرها این تعداد بیت کوین را در یک تراکنش جابجا کرده اند. آنها با صبر کافی اقدامات هماهنگی را در بهترین زمان روی حساب های کاربری مجزا صورت داده اند و تراکنش نهایی هم به گونه ای سازماندهی شده که از سد معیارهای امنیتی بایننس عبور کند.

تنها چند - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نکا استان مازندران - ساعت پیش از انتشار خبر مربوط به هک، ژائو در توییتر خود از احتمال تغییراتی در حساب های کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نکا استان مازندران - به خاطر امور مربوط به نگهداری و پشتیبانی سرور خبر داده بود. وی تاکید کرده بود که این تغییرات پس از چند ساعت به حالت عادی برخواهند گشت و نیازی به نگرانی وجود ندارد.

بایننس برای بررسی ابعاد این سرقت تا یک هفته امکان واریز و برداشت را غیرفعال کرده اما متعهد شده که تمامی زیان کاربران را پوشش خواهد داد. هربار که یکی از صرافی های شناخته شده رمزارز، کیف پول ها یا کل سیستم مورد هجوم مجرمان سایبری قرار می گیرد، بهای این ارزها نیز با کاهش چشمگیر مواجه می شود. حمله ای که قبلا همین صرافی را هدف قرار داده بود، در چند دقیقه به کاهش ۱۰.۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر نکا استان مازندران - درصدی بهای رمزارزها منجر شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone