🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  3. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28703.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

پروژه Euphonia گوگل به کمک افراد مبتلا به مشکلات تکلم می‌شتابد

دستیارهای صوتی این روزها به یکی از اجزای جدایی ناپذیر گجت‌های هوشمند تبدیل شده‌اند و روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا از آن‌ها استفاده می‌کنند. اما هستند افرادی هم که به دلیل ابتلا به بیماری‌هایی ...

دستیارهای صوتی این روزها به یکی از اجزای جدایی ناپذیر گجت‌های هوشمند تبدیل شده‌اند و روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشان استان اصفهان - دنیا از آن‌ها استفاده می‌کنند. اما هستند افرادی هم که به دلیل ابتلا به بیماری‌هایی همچون ام اس و ALS که بر تکلم اثر می‌گذارند، قادر به استفاده از مزایای این دستیارها نیستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشان استان اصفهان

گوگل در راستای تشخیص صدای اقلیت دارای مشکلات تکلمی، از آنان می‌خواهد که نمونه‌ صدایی از خود ضبط کرده و به واحد تحقیقات این شرکت ارسال کنند. در این صورت گوگل با آنالیز صداهای دریافتی، الگوریتم‌های تشخیص صدای گوگل اسیستنت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشان استان اصفهان - را برای تشخیص صدای افراد معلول یا بیمار به‌روزرسانی خواهد کرد.

همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشان استان اصفهان - گوگل - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشان استان اصفهان - افراد دارای مشکلات حرکتی را هم فراموش نکرده و مشغول کار روی سیستم‌‌هایی مبتنی بر هوش مصنوعیست که می‌توانند انواع ژست و حالات چهره افراد معلول را هم تشخیص بدهند. در این صورت حتی افرادی که اصلا قادر به حرف زدن نیستند هم می‌توانند از فرمان‌های گوگل اسیستنت (مثل روشن و خاموش کردن چراغ خانه و ...) بهره ببرند.

همچنین گوگل در مراسم I/O از نمونه اولیه یک اپلیکیشن به نام Live Relay هم - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشان استان اصفهان - رونمایی کرد که می‌تواند با بهره‌گیری از ویژگی‌هایی همچون تشخیص صدای دیوایس و قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشان استان اصفهان - تبدیل متن به گفتار، به افراد ناتوان در برقراری یک مکالمه تلفنی یاری برساند.

به گفته گوگل اپلیکیشن Live Relay هنوز در مراحل اولیه توسعه و در فاز «تحقیقات» به سر می‌برد، بنابراین - تعمیرات اجاق گاز و فر الجی در شهر کاشان استان اصفهان - هنوز زود است که تاریخ انتشاری برای آن اعلام شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone