🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28690.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

«قبولی» به دانش‌آموزان سیل زده محتوای رایگان ارائه می‌کند

بخش بزرگی از مردم کشورمان در بارش‌های سیل‌آسای اخیر، بی‌خانمان و عزادار شدند که دانش‌آموزان تعداد قابل توجهی از آن‌ها را تشکیل می‌دادند؛ خصوصا دانش‌آموزان پشت کنکوری که حوادث پیش آمده لطمه بزرگی به برنامه ...

بخش بزرگی از مردم کشورمان در بارش‌های سیل‌آسای اخیر، بی‌خانمان و عزادار شدند که دانش‌آموزان تعداد قابل توجهی از آن‌ها را تشکیل می‌دادند؛ خصوصا دانش‌آموزان پشت کنکوری که حوادث پیش آمده لطمه بزرگی به برنامه درسی آن‌ها وارد کرد.

اپلیکیشن «قبولی» که در زمینه تولید محتوای آموزشی و برگزاری آزمون‌های تستی برای دانش‌آموزان فعالیت - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ملایر استان همدان - می‌کند، اخیرا در اقدامی خیرخواهانه تصمیم گرفته که برای کمک به دانش‌آموزان مناطق سیل زده بسته‌های آموزشی خود را به رایگان در اختیار آنان بگذارد.

در همین راستا تیم قبولی تصمیم گرفته تا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ملایر استان همدان - برگزاری کنکور سراسری، تمام محتوای پولی مختص دانش‌آموزان پشت کنکوری (مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم) را به رایگان در اختیار - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ملایر استان همدان - سیل‌زدگان استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان قرار دهد. بنابراین اگر ساکن یکی از این سه استان باشید، اپلیکیشن با تشخیص این موضوع - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ملایر استان همدان - آیکن پرداخت بانکی را از میان برداشته و به گزینه فعالسازی تبدیل خواهد کرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ملایر استان همدان

بنیان‌گذار اپلیکیشن در همین رابطه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ملایر استان همدان - به دیجیاتو می‌گوید: «ما در فاز اول برنامه این امکان را - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ملایر استان همدان - در اختیار دانش آموزان پشت کنکوری قرار می‌دهیم. هیچ گونه محدودیتی برای تعداد استفاده‌کنندگان از این امکان وجود ندارد و دانش‌آموزان سیل زده می‌توانند دوستان خود را هم برای استفاده از امکانات رایگان به قبولی معرفی کنند. ضمنا در این برنامه نه فقط تست‌های خود قبولی بلکه کتاب‌‌های ارائه شده توسط ناشران هم به طور رایگان در اختیار سیل‌زدگان قرار می‌گیرند »

قبولی در زمینه تولید محتوای آموزشی و تست‌های کنکوری برای دانش آموزان فعالیت می‌کند که سال گذشته - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ملایر استان همدان - در مطلب مصاحبه با دیجیاتو  با روند کاری آن آشنا - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ملایر استان همدان - شدید. آپدیت اخیر اپلیکیشن، ضمن ارائه مجموعه سؤالات قبولی امکان خرید کتاب‌های درسی از ناشرین مختلف را هم برای دانش آموزان فراهم کرده و در حال حاضر کتب درسی از سه شرکت ناشر مبتکران، نیک انجام و خوشخوان به استفاده کنندگان از اپ - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر ملایر استان همدان - ارائه می‌شود. برای دانلود آخرین نسخه اپلیکیشن قبولی می‌توانید به وبسایت این سرویس مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone