🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  5. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28701.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل در حال کار روی پیکسل‌های تاشو است

با اینکه گوشی گلکسی فولد سامسونگ تا به اینجا نمایش چندان دلگرم کننده ای نداشته، اما این موضوع بقیه کمپانی ها را از رفتن به سمت تکنولوژی تاشو منصرف نکرده است. گوگل نیز به این ...

با اینکه گوشی گلکسی فولد سامسونگ تا به اینجا نمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - چندان دلگرم کننده ای نداشته، اما این موضوع بقیه کمپانی ها را از رفتن به سمت تکنولوژی تاشو منصرف نکرده است. گوگل نیز به این جمع پیوسته و در آستانه کنفرانس I/O اعلام کرده بود که در حال کار روی تکنولوژی نمایشگرهای تاشو است.

«ماریو کیروش» رئیس بخش توسعه پیکسل در مصاحبه ای در این باره گفته بود:

به طور یقین در حال کار روی ساخت یک نمونه اولیه هستیم و روند پروژه را از خیلی وقت پیش آغاز کرده ایم. با - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - این حال هنوز نمی توان زمان دقیقی برای اتمام کار این نمونه - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - مشخص کرد. فعلا در حال کار روی نمونه اولیه نمایشگرهای تاشو و تکنولوژی های سخت افزاری زیادی هستیم و محصول جدیدی برای معرفی نداریم.

این موضوع که گوگل در حال کار روی چنین پروژه ای است خیلی هم غافلگیر کننده نیست. چرا که این شرکت قبل از رونمایی رسمی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - گلکسی فولد سامسونگ از پشتیبانی - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - اندروید برای نمایشگرهای تاشو خبر داده بود و معمولا شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی موبایل تمایلی به بیان صریح کار روی یک طرح جدید و هیجان انگیز ندارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر  داراب استان فارس

از زمانی که سازندگان آسیایی شروع به رونمایی رسمی از محصولات تاشو کردند، صحبت های زیادی در مورد فرم و ساختار این تکنولوژی ها مطرح شد و خیلی پیش از عرضه این محصولات، شرکت هایی مثل ال‌جی و سامسونگ پیشرفت کارشان در این پروژه ها را به رخ کشیدند. مثلا در - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - CES ال‌جی از تلویزیون 65 اینچ 4K رول شونده خود رونمایی کرده بود.

با این حال سامسونگ در این زمینه نتوانست به موفقیت مد نظرش دست پیدا کند و مجبور شد به خاطر مشکلات پیش آمده برای نمونه های گلکسی فولد، عرضه این اسمارت فون را فعلا به - تعمیرات اجاق گاز و فر لوفرا در شهر داراب استان فارس - تاخیر بیندازد و نمونه های توزیع شده آن را نیز جمع آوری کند.

با این اوصاف به نظر می رسد گوگل باید زمان کافی را روی این پروژه صرف کرده و در عرضه رسمی گوشی پیکسل تاشو عجله نکند تا این محصول به وضعیت فولد سامسونگ دچار نشود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone