تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38954.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

تلگرام احتمالاً رفع فیلتر نخواهد شد [به‌روز رسانی شد]

پیام‌رسان تلگرام در روزهای گذشته ابتدا با اختلال در شبکه دیتای همراه رو به رو شد و از ساعت ۱۸ روز گذشته، به طور کامل از دسترس خارج شده است. در حالی که به نظر ...

پیام‌رسان تلگرام در روزهای گذشته ابتدا با اختلال در شبکه دیتای همراه رو به رو شد و از ساعت ۱۸ روز گذشته، به طور کامل از دسترس خارج شده است. در حالی که به نظر می‌رسید این مسدود شدن موقتی باشد، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با «ایلنا» خبر می‌دهد - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - که این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - سرویس روسی برای همیشه در ایران از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - دسترس خارج شده است.

از روز گذشته و همزمان با فیلترینگ سراسری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - تلگرام، تمام نشانه‌ها حکایت از آن داشت که این مسدودسازی موقتی خواهد بود. «اسماعیل جبارزاده»، معاون سیاسی وزیر کشور نیز در خصوص - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - اختلالات اخیر تلگرام گفته بود: «دولت بنای تعطیلی شبکه‌های مجازی را ندارد اما وقتی که ایجاد اختلال می‌شود طبیعی است که از ابزارهای کنترل اجتماعات غیرقانونی استفاده شود و تصمیمات مقطعی گرفته شود.»

با این حال به نظر می‌رسد همانطور که «پاول دورف» دیروز پیش‌بینی کرده بود، این تصمیم مقطعی نیست. - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - خبرگزاری ایلنا نیز اکنون به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - نقل از «یک منبع آگاه» می‌نویسد: «مسئولان مجموعه تلگرام با مقامات ایرانی همکاری نکرده‌اند و مشکل در عبور از خطر قرمز ایران توسط - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - یک پیام رسان بیگانه با تعداد زیاد کاربر ایرانی است. انتظار بر این است که پیام رسان تلگرام با وجود نمونه‌های داخلی مناسب و امن حتی نمونه‌های خارجی، به صورت دائمی فیلتر و از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - دسترس خارج شود. توصیه می‌کنیم مردم از شبکه‌های اجتماعی داخلی مانند سروش استفاده کنند.»

این در حالیست که هنوز پیام‌رسان‌های داخلی موفق - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - نشده‌اند تا تمام ابزارهای فنی موجود در تلگرام را در شبکه‌های پیام‌رسان خود جای دهند و مورد توجه کسب‌وکارهای نوپا قرار بگیرند.

این منبع - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - آگاه که نامش فاش نشده همچنین خبر می‌دهد که فیلترینگ اینستاگرام موقتی است و تا هفته‌های آینده برداشته - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - خواهد شد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران

بر اساس آخرین آمار رسمی، تلگرام در ایران بیش از ۴۰ میلیون کاربر دارد. مرکز ملی فضای مجازی نیز تا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - روزهای اخیر آمار روزانه فعالیت در این شبکه پیام رسان را منتشر کرده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - است. آخرین - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - آمار، به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - هفتم دی ماه برمی‌گردد که نشان از فعالیت بیش از ۷۳۰ هزار کانال در تلگرام دارد.


به‌روز رسانی ساعت ۱۳:۳۰، ۱۱ دی ماه

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران

وزیر ارتباطات دقایقی پیش در توییت تازه خود نوشت: «شایعه هایی که در خصوص قطع دائمی شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - صحت ندارد.»

آذری جهرمی بدون اشاره به نام اینستاگرام و تلگرام، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - اشاره به موقتی بودن فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی دارد.

«جمشید جعفرپور»، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز در گفت‌وگو با «خبر فوری» گفته است: «بنده و هیچ فردی در شرایط فعلی نمی‎تواند بگوید که فلیترینگ تلگرام چقدر طول می‎کشد ولی ذکر همین نکته کفایت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر فریدون کنار استان مازندران - می‎کند که بگویم این وضعیت مقطعی است و به زودی ما به روال عادی برمی‎گردیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone