تعمیرات یخچال الجی در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13645.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

دستگیری ۱۱۰۰ نفر در چین به اتهام پولشویی با رمزارز

به دنبال اوج گیری محدودیت‌های چین در استخراج رمزارزها و تبادلات مالی مربوط به آن، پلیس این کشور در حدود ۱۱۰۰ نفر را به اتهام پولشویی با رمرارز دستگیر کرد.  بخش صنعت و اقتصاد چین ...

به دنبال اوج گیری محدودیت‌های چین در استخراج رمزارزها و تبادلات مالی مربوط به آن، پلیس این کشور در حدود ۱۱۰۰ - تعمیرات یخچال الجی در شهر کامیاران استان کردستان - نفر را - تعمیرات یخچال الجی در شهر کامیاران استان کردستان - به اتهام - تعمیرات یخچال الجی در شهر کامیاران استان کردستان - پولشویی با رمرارز دستگیر کرد. 

بخش صنعت و اقتصاد چین مدت‌هاست نظارت بیشتری روی فعالیت افراد عافل در حوزه رمزارزها دارند و در همین راستا برخورد با بانک‌ها و موسسه‌های دخیل در تبادل‌های مالی مرتبط با رمزارز و همچنین افرادی که ارزهای دیجیتال را استخراج - تعمیرات یخچال الجی در شهر کامیاران استان کردستان - می‌کنند افزایش داده - تعمیرات یخچال الجی در شهر کامیاران استان کردستان - است. وزیر امنیت عمومی چین در - تعمیرات یخچال الجی در شهر کامیاران استان کردستان - ارتباط با دستگیری‌های اخیر گفته است که بیش از ۱۷۰ گروه تبهکاری در پولشویی با رمز ارز و اقدام به کلاهبرداری‌های تلفنی و - تعمیرات یخچال الجی در شهر کامیاران استان کردستان - اینترنتی دست داشته‌اند. 

عملیات اخیر، - تعمیرات یخچال الجی در شهر کامیاران استان کردستان - پنجمین مورد در نوع خود برای مبارزه با جرائم حوزه فناوری در چین است. تاکنون طی عملیات‌های صورت گرفته بیش از ۳۱۱ هزار نفر دستگیر و از فعالیت بیش از ۱۵ هزار گروه مجرمانه جلوگیری شده است. در - تعمیرات یخچال الجی در شهر کامیاران استان کردستان - چنین تخلفاتی، مجرمان از سیم‌کارت‌های به سرقت رفته یا جعلی برای دسترسی به حساب‌های بانکی و استفاده از شبکه سنتی بانکی در جهت پولشویی استفاده می‌کنند. اما چنین فرایندی با تشدید - تعمیرات یخچال الجی در شهر کامیاران استان کردستان - نظارت‌ها بر بانک‌های تجاری و بازارهای سیاه در چین، سخت‌تر از قبل شده است.

تعمیرات یخچال الجی در شهر کامیاران استان کردستان

طبق اطلاعیه وزارت امنیت داخلی چین، مجرمان سهمی  در حدود ۱.۵ تا ۵ درصد برای پولشویی از مشتریان خود طلب می‌کنند تا پول‌های غیرقانونی یا به اصطلاح کثیف را به رمزارز تبدیل کنند. یکی از موسسات مرتبط با شفافیت مالی در چین اعلام کرده - تعمیرات یخچال الجی در شهر کامیاران استان کردستان - که ۱۳ درصد سایت‌های شرط‌بندی از - تعمیرات یخچال الجی در شهر کامیاران استان کردستان - ارزهای مجازی برای پرداخت توسط کاربران خود، پشتیبانی می‌کنند و استفاده از فناوری بلاک چین موجب شده است تا ردیابی مسیرهای جابه‌جایی پول سخت‌تر از گذشته شود.

درحالی - تعمیرات یخچال الجی در شهر کامیاران استان کردستان - که چین در حال محدود کردن فعالیت حوزه ارزهای دیجیتال است، برخی از کشورها مانند السالوادور اقدام به قانونی کردن بیت کوین به عنوان ارز واقعی کرده‌اند. البته بحران مالی در این کشور نیز زمینه‌ساز چنین تصمیمی بوده است زیرا السالوادور از واحد پول ملی بهره‌مند نیست و پیش از این نیز دلار آمریکا را به عنوان ارز خود - تعمیرات یخچال الجی در شهر کامیاران استان کردستان - به رسمیت می‌شناخت. 

پولشویی با رمزارز به یکی از نگرانی‌های نهادهای امنیتی تبدیل شده است و بسیاری از کشورها از جمله چین و ایالات متحده سعی دارند با ردیابی مسیرهای تبادلات مالی، شفافیت بیشتری برای خود ایجاد کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone