🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43926.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک مشغول توسعه اپلیکیشن جدیدی برای مکالمات ویدیویی است

به استناد یک گزارش جدید، فیسبوک در حال حاضر مشغول توسعه اپلیکیشن مستقلی برای مکالمات ویدیویی به صورت گروهی است. اپلیکیشنی که از آن صحبت می کنیم ظاهرا Houseparty را الگوی خود قرار داده، یک اپ ...

به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - استناد یک گزارش جدید، فیسبوک در حال حاضر مشغول توسعه اپلیکیشن مستقلی برای مکالمات ویدیویی به صورت گروهی است. اپلیکیشنی که از آن صحبت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - می کنیم ظاهرا Houseparty را الگوی خود قرار داده، یک اپ ویدیو چت گروهی که پس از بسته شدن سرویس لایو استریمینگ Meerkat در اکتبر ۲۰۱۶ میان مردم به محبوبیت رسید.

میرکت یک اپلیکیشن استریم زنده بود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - در مقطعی از زمان به محبوبیت زیادی دست یافت، اما پس از مدتی تازگی اش را از دست داد و کاربران آن را رها کرده و به سراغ اپلیکیشن های دیگر رفتند. با این حال بن روبین، سازنده میرکت پس از شکست اولین محصول خود اپلیکیشن چت گروهی دیگری به نام Houseparty را منتشر کرد. وقتی وارد این اپلیکیشن می شوید، دوستان تان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این موضوع با خبر می شوند و می توانید یک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - چت گروهی را در آن به راه بیندازید.

احتمالا فیسبوک عنوان Bonfire را برای این اپلیکیشن برگزیده باشد.

بنابر گزارشات، احتمالا فیسبوک برای اپلیکیشن جدید خود (که Houseparty الگوی مستقیمش بوده) عنوان Bonfire را برگزیده باشد. غول شبکه های اجتماعی برای آزمایش این اپلیکیشن هم اکنون آن را میان کارمندانش توزیع کرده و به ادعای وبسایت ورج، قرار است - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که آن را پاییز امسال به صورت عمومی منتشر کند. اما به جز این موارد، مقامات فیسبوک حاضر نشده اند که اطلاعات بیشتری را در خصوص این پروژه با رسانه ها در میان بگذارند.

تا اینجای کار تنها چیزی که می دانیم این است که Bonfire احتمالا کلونی از اپلیکیشن Houseparty باشد، اما شاید تنها اپ مستقلی نباشد که فیسبوک روی آن کار می کند. بعضی کارمندان این شبکه اجتماعی از وجود اپلیکیشن چت ویدیویی دیگری به نام Talk هم خبر می دهند که ظاهرا برای تشویق کاربران جوان برای ارتباط با پدربزرگ ها و مادربزرگ هایشان طراحی شده و آن هم مشخص نیست که چه زمانی به صورت عمومی منتشر می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone