🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  2. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  3. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  4. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  5. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35126.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ایسوس ساعت هوشمند VivoWatch BP را با قابلیت‌ سنجش فشار خون معرفی کرد

ایسوس پس از عرضه‌ی ZenWatch 3 در سال ۲۰۱۶ میلادی، دیگر سراغ این مدل پوشیدنی‌های هوشمند نرفت و به نظر می‌رسید که به کلی تولید ساعت‌های اندرویدی را کنار گذاشته باشد اما این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس ...

ایسوس پس از عرضه‌ی ZenWatch 3 در سال ۲۰۱۶ میلادی، دیگر سراغ این مدل پوشیدنی‌های هوشمند نرفت و به نظر می‌رسید که به کلی تولید ساعت‌های اندرویدی را کنار گذاشته باشد اما این شرکت در نمایشگاه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کامپیوتکس با رونمایی از یک ساعت اندرویدی جدید به نام VivoWatch BP کاربران را غافلگیر گرد.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

این ساعت هوشمند در واقع نسل بعدی برای VivoWatch قدیمی و کم مصرفی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است که همین شرکت سه سال پیش عرضه کرده بود. با این - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تفاوت که قابلیت‌ها و ویژگی ‌های جدیدی به این ساعت اضافه شده که می تواند آن - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را به یک گجت قدرتمند برای رقابت در بازار پوشیدنی‌ها بدل کند.

در این گجت، یک ابزار سنجش فشار خون تعبیه شده که جزو ویژگی‌هایی است که ساعت‌ها هوشمند کمتری از آن بهره مندند. شاید تنها ساعت دیگری - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که توانسته چنین ابزاری برای کاربران فراهم کند، Omron HeartGuide باشد که هنوز عرضه نشده و قرار است همین امسال به بازار عرضه شود.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

با این حال VivoWatch BP بر خلاف رقبایش از ظاهری بسیار زیبا و خیره کننده برخوردار نیست و بعید است کاربری به علت طراحی‌اش آن را خریداری کند. حاشیه‌های ضخیم و سنسور‌های اضافی تعبیه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شده در جلوی این گجت، باعث شده که ساعت هوشمند ایسوس قدری بدقواره به نظر آید. از طرف دیگر محل قرارگیری صفحه نمایش موجب شده این مدل همانند ویوو واچ قبلی از دیگر ساعت‌ها سنگین‌تر شود.

ابزار سنجش بر فشار خون این گجت برخلاف مدل‌های دیگر، علاوه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بر سنسور ECG (الکتروکاردیوگرام - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یا نوار قلب)، سنسور دیگری هم دارد. این سنسور با روش فتوتلیسیموگرافی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - یا PPG سعی می‌کند که بر اندازه‌ و حجم اعضای بدن نیز نظارت کند.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

دو عدد از - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سنسور‌های ECG و PPG در بدنه‌ی جلویی و پشتی این محصول تعبیه شده که می‌توانند اطلاعات درست و دقیقی از وضعیت سلامتی کاربر به او بدهد. کاربر برای مشاهده‌ی اطلاعات مربوط به فشار خونش می تواند با یک سوایپ، گجت را در حال آماده باش قرار داده و انگشت خود را روی نمایشگر قرار داده و بعد از ۱۵ تا ۲۰ ثانیه از - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فشار خون خود مطلع شوند.

علاوه بر این ساعت هوشمند یاد شده با استفاده از هوش مصنوعی سلامتی خود قادر است که ضربان قلب، کیفیت خواب، شاخص استرس و اطلاعات فعالیت بدنی کاربر را نیز اندازه گیری کند و توصیه‌های لازم را به کاربر ارائه دهد. ردیاب GPS، قابلیت - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اتصال به - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تلفن همراه و - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - عمر باتری ۲۸ روزه از دیگر ویژگی‌ها و مشخصات این ساعت هوشمند است.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

VivoWatch BP قرار است اواسط تیرماه با - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قیمت ۱۶۹ دلار به بازار آسیا عرضه شود و ایسوس در حال گرفتن مجوز‌های لازم است تا - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این ساعت هوشمند اندوریدی منحصر به فرد را سال میلادی آینده نیز در ایالت متحده‌ی آمریکا عرضه کند.

 

تماشا کنید: معرفی لپ تاپ ZenBook - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - S ایسوس با طراحی لولای منحصر به فرد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone