تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24157.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ابهام در مورد رم آیفون 11 پرو؛ ۴ یا ۶ گیگابایت؟

صبح امروز نتایج بنچمارک منتسب به آیفون 11 پرو در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد برخلاف آنچه اپل در کنفرانس خبری ۱۹ شهریورماه گفته بود، این گوشی به جای ۶ گیگابایت رم ...

صبح امروز نتایج بنچمارک منتسب به آیفون 11 پرو در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد برخلاف آنچه اپل در کنفرانس خبری ۱۹ شهریورماه گفته بود، این گوشی به جای ۶ گیگابایت رم به ۴ گیگابایت رم مجهز شده است.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فومن استان گیلان

در واکنش به انتشار این خبر یکی از افشاگران باسابقه دنیای فناوری به نام Onleaks اعلام کرد که بنچمارک مذکور صحیح نیست و این گوشی از حافظه رم 6 گیگابایتی برخوردار است. این - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فومن استان گیلان - افشاگر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فومن استان گیلان - همچنین اطلاعات دقیقی از ظرفیت باتری های مورد استفاده در مدل های مختلف آیفون 11 ارائه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فومن استان گیلان - کرد که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فومن استان گیلان

در بنچمارک منتسب به آیفون 11 پرو که روی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فومن استان گیلان - سایت گیکبنچ قرار گرفته، - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فومن استان گیلان - به چیپ A13 بایونیک این گوشی اشاره شده که 15 درصد از چیپ A12 مورد استفاده در آیفون XS سریع تر است. طبق اطلاعات مندرج در این بنچمارک آیفون 11 پرو برخلاف آنچه اپل گفته بود به جای ۶ گیگابایت رم تنها ۴ گیگابایت رم دارد؛ درست به همان میزانی که در آیفون XS و XS Max شاهدش بودیم.

هرچند نباید از یاد برد که گاهی اوقات بنچمارک های تقلبی روی سایت گیکبنچ قرار می گیرند، بنابراین احتمالاً توییت Onleaks درست است. البته باید مدتی صبر کنیم تا از صحت مطالب فوق مطمئن شویم.

اما یکی دیگر از نکات جالب توجه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فومن استان گیلان - در این بنچمارک کسب امتیاز ۵۴۷۲ در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر فومن استان گیلان - تست تک هسته ای و امتیاز ۱۳۷۶۹ در تست چند هسته ای توسط آیفون 11 پرو (اگر این اطلاعات صحت داشته باشد) است که بهبودی قابل توجه را نسبت به عملکرد چیپ A12 مورد استفاده  در آیفون XS نشان می دهد. این گوشی در تست تک و چند هسته ای امتیاز ۴۷۸۰ و ۱۱۲۵۰ را کسب کرد.

البته بهبودهای خاصی که اپل در چیپ تازه خود ایجاد کرده ظاهرا در امتیاز کسب شده توسط CPU آن بازتاب نیافته است اما باز هم با استناد به این اعداد و ارقام می توان به چشم اندازی کلی در رابطه با توان بالای آن پی برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone