🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35992.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هر آنچه از کنفرانس گوگل I/O امسال انتظار داریم

تنها دو روز به برگزاری کنفرانس گوگل I/O در «آمفی تئاتر شورلاین» باقی مانده و انتظار می رود طی آن محصولات و سرویس های جدید و برنامه های این کمپانی برای توسعه دهندگان مطرح شوند. اگرچه ...

تنها دو روز به برگزاری کنفرانس گوگل I/O در «آمفی تئاتر شورلاین» باقی مانده و انتظار می رود طی آن محصولات و سرویس های جدید و برنامه های این کمپانی برای توسعه دهندگان مطرح شوند. اگرچه گوگل همیشه جایی برای سورپرایز مخاطبان باقی می گذارد اما در ادامه به برخی از سرویس هایی که احتمالا در این رویداد معرفی یا بهینه سازی شوند، پرداخته ایم.

از آنجایی که قبلا تصاویری - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - از این سیستم عامل منتشر شده، احتمالا - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - در رویداد مذکور شاهد رونمایی از دومین پیش نمایش توسعه دهندگان باشیم.

بر اساس تصاویر فاش شده در اندروید بعدی با یک نوار ناوبری جدید مواجه خواهیم بود که گوگل در آن جای دکمه خانه همیشگی را با یک آیکن کپسول مانند تعویض کرده است.تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندرانبه نظر می‌رسد که دکمه Recents (اپلیکیشن‌های اخیرا باز شده) در سیستم ناوبری جدید اندروید P حذف شده و برای دسترسی به اپ‌های اخیر لازم است که روی آیکن کپسول مانند سوایپ کنید. با نگه داشتن انگشت روی کلید هوم نیز، اسیستنت فعال خواهد شد.

از دیگر بهینه سازی های مورد انتظار می توان به ارتقای امنیت، مصرف شارژ - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - و مدیریت فرایندهای اجرا - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - شده در پس زمینه اشاره کرد.

گوگل لنز

به لطف تبلیغات ال جی برای G7 ThinQ می دانیم که گوگل لنز ۲ در راه است. این قابلیت که در I/O سال گذشته معرفی شد، ابزار جستجوی مجازی است که با اسکن کردن اشیاء از طریق دوربین موبایل اطلاعات مرتبط به آن را در اختیار کاربر قرار می دهد.

به روزرسانی این سرویس می تواند قابلیت ها و پیچیدگی های آن را افزایش داده و در راستای رقابت با اپل به گوگل کمک کند.

واقعیت مجازی و افزوده

گوگل سال گذشته از برنامه های خود برای توسعه هدست واقعیت مجازی مستقل خبر داده بود که به معرفی Mirage - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - Solo منجر شد.تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندراناین کمپانی امسال هم برنامه های مشابهی در دست دارد اما احتمالا بیشتر روی قابلیت های واقعیت افزوده در موبایل تمرکز شود.

در جریان کنگره جهانی موبایل 2018، گوگل بالاخره ARCore را به دست عموم رساند و ممکن است شاهد به روزرسانی هایی در این پلتفرم باشیم.

کروم

اپل در رویداد آموزش محور خود از محصولاتی مناسب برای دانش آموزان رونمایی کرد و - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - حالا - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - نوبت گوگل است که با نمایش سرویس های جدید نشان دهد - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - هنوز کروم بوک حرف اول را می زند.

از سوی دیگر پس از رونمایی ایسر از نخستین تبلت مجهز  به Chrome OS با عنوان «کروم بوک تب ۱۰»، انتظار می رود که در - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - این رویداد موج جدیدی از تبلت های بهره مند از این سیستم عامل معرفی شوند.

گوگل هوم

در رویداد CES نمایشگرهای لمسی مجهز به گوگل اسیستنت رونمایی شدند و بعید نیست در  I/O امسال شاهد تغییراتی - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - در زمینه لوازم دیجیتالی باشیم. یکی از به روزرسانی احتمالی در این زمینه اضافه شدن نمایشگر به دستگاه های هوم است.

 

تماشا کنید: نمایش - تعمیرات جارو برقی اسنوا در شهر نمک آبرود استان مازندران - برخی از قابلیت های پلتفرم واقعیت افزوده ARCore

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone