🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  5. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42686.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

برچسب Google Play Protect ایمنی موبایل های اندرویدی را تضمین خواهد کرد

شیوع بیش از پیش بدافزارهای اندرویدی در هفته های اخیر، مشکلات بسیاری را برای کاربران تلفن های هوشمند به وجود آورده و خریداران موبایل های جدید را نیز برای انتخاب یک دستگاه ایمن سردرگم کرده ...

شیوع بیش از پیش بدافزارهای اندرویدی در هفته های اخیر، مشکلات بسیاری را برای کاربران تلفن های هوشمند به وجود آورده و خریداران موبایل های جدید را نیز برای انتخاب یک دستگاه ایمن سردرگم کرده است.

موبایل های اندرویدی ایمن نشان Google Play - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - Protect را روی بسته بندی خود خواهند داشت

کمپانی گوگل نیز برای مقابله با مشکل مذکور، از برنامه «Google Play Protect» خود در کنفرانس Google I/O 2017 رونمایی کرد که اواخر تیر ماه به کاربران عرضه شد. جالب است بدانید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که این برنامه جدا از شناسایی و حذف خودکار بدافزارها، امکان بازیابی تلفن های گمشده را نیز فراهم کرده که کاربر را از نصب اپلیکیشن های شخص ثالث - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بی نیاز می کند.

حال خبر می رسد که گوگل پا را فراتر گذاشته و اعلام کرده برای جلب اطمینان خریداران موبایل های اندرویدی، روی بسته بندی دستگاه هایی که از نظر برنامه Google Play Protect ایمن هستند، نشان ویژه قرار می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که محصولات شرکت هایی مانند سامسونگ، ال جی و HTC توسط برنامه مورد بحث تأیید شده اند و تغییر جدید، بیشتر در جهت کمک به خریداران برای تشخیص ایمنی برندهای کمتر شناخته شده است که با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - لوگوی سبز رنگ (تصویر بالا) قابل شناسایی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone