🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42688.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

لپ تاپ های جدید Dell به پردازنده های نسل هشتم اینتل مجهز شدند

کمپانی Dell اعلام کرد که تعدادی از لپ تاپ هایش را به نسل هشتم پردازنده های اینتل مجهز می کند. در صدر این لیست، سری منحصر به فرد XPS 13 قرار دارد که دو پردازنده ...

کمپانی Dell اعلام کرد که تعدادی از لپ تاپ هایش را به نسل هشتم پردازنده های اینتل مجهز می کند. در صدر این لیست، سری منحصر به فرد XPS 13 قرار دارد که دو پردازنده جدید چهار هسته ای را در خود جای می دهند، یکی از سری Core i5 با فرکانس 1.6 الی 3.4 گیگاهرتزی، و دیگری از سری Core i7 با فرکانس 1.8 الی 4 گیگاهرتزی.

البته عرضه این سری جدید کمی با تأخیر انجام می شود؛ لپ تاپ های مجهز به پردازنده Core i7 از 12 سپتامبر (21 شهریور) وارد بازار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نقده استان آذربایجان غربی - خواهند شد و سپس از ماه اکتبر، عرضه محصولات مجهز به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پردازنده Core i5 آغاز می گردد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نقده استان آذربایجان غربی

جزئیاتی در مورد قیمت گذاری XPS 13 با پردازنده های نسل هشتمی اعلام نشده، اما از آنجا که مدل های کنونی با پردازنده Core i7 حدود 1350 دلار قیمت دارند، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نقده استان آذربایجان غربی - احتمالاً با ارقام مشابهی برای نسل جدید هم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نقده استان آذربایجان غربی - روبرو باشیم.

Dell تغییرات دیگری را برای خانواده XPS اعلام نکرده، که می تواند خبر خوبی باشد. این لپ تاپ ها یکی از بهترین و زیباترین محصولات کنونی بازار محسوب می شوند و نیازی به تغییر در آنها احساس نمی شود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نقده استان آذربایجان غربی

این کمپانی سری جدید لپ تاپ های استاندارد و هیبریدی اینسپایرون 7000 را هم عرضه می کند که در دو اندازه 13 و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نقده استان آذربایجان غربی - 15 اینچی ساخته شده اند و همگی آنها پردازنده نسل هشتمی اینتل را به همراه دارند.

در مدل های 15 اینچی انتخاب نمایشگر 4K و پردازشگر گرافیکی GeForce 940MX ممکن است، اما مدل های 13 اینچی تنها با کارت گرافیک مجتمع عرضه می شوند. این خانواده با قیمت پایه 800 دلار از تاریخ 11 مهر در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نقده استان آذربایجان غربی

نهایتاً لپ تاپ هیبریدی اینسپایرون 5000 هم با پردازنده نسل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هشتم اینتل، از تاریخ 11 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نقده استان آذربایجان غربی - مهر و با قیمت پایه 750 دلار آماده فروش خواهد بود، ضمن اینکه در صورت نیاز می - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نقده استان آذربایجان غربی - توانید مدلی با پشتیبانی از قلم استایلوس را هم به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر نقده استان آذربایجان غربی - قیمت 800 دلار تهیه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر الشن نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
دوستان سایت ***** اجاق گاز و فر آلتون C203E شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone