🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  2. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: چرا هنگام پخش تصاویر، رنگ ها در هم آمیخته و نا هماهنگ است؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  4. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  5. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19684.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل در روسیه به خاطر سیاست ضدرقابتی در اپ استور مجرم شناخته شد

سرویس ضدانحصار دولت فدرال روسیه موسوم به FAS اپل را به خاطر سوءاستفاده از قدرت در اپ استور مجرم شناخت و با صدور دستور خواستار پاسخ‌گویی این شرکت به نقض قوانین شد. اردیبهشت ماه سال ...

سرویس ضدانحصار دولت فدرال روسیه موسوم به FAS اپل را به خاطر سوءاستفاده از قدرت در اپ استور مجرم شناخت و با صدور دستور خواستار پاسخ‌گویی این شرکت به نقض قوانین شد.

اردیبهشت ماه سال ۹۸ شرکت کسپرسکی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آمل استان مازندران - به دلیل عدم انتشار اپ Safe Kids در اپ‌استور از اپل شکایت کرد. آژانس FAS پس از این شکایت رسیدگی به احتمال اتخاذ سیاست‌های ضدرقابتی در این فروشگاه را آغاز نمود. اپل در آن زمان اعلام کرد که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آمل استان مازندران - این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آمل استان مازندران - اپ به دلیل در معرض خطر قرار دادن «امنیت و حریم خصوصی کاربران» مجوز انتشار در اپ - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آمل استان مازندران - استور را نگرفته است.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آمل استان مازندران

آژانس FAS می‌گوید اپل توسعه دهندگان را مجبور می‌کند تا برای انتشار اپلیکیشن‌های - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آمل استان مازندران - خود در اپ استور از این شرکت درخواست مجوز کنند و بعد با قانون‌شکنی مانع از انتشار آنها می‌شود. سخنگوی اپل با انتشار - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آمل استان مازندران - بیانیه‌ای اعلام کرد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آمل استان مازندران - که اپل به این تصمیم اعتراض خواهد کرد.

اپل به اتهام اتخاذ سیاست‌های ضدرقابتی در اپ استور از طرف رگولاتورهای آمریکایی و اروپایی زیر تیغ انتقادات گسترده رفته و حال آژانس FAS نیز به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آمل استان مازندران - جمع منتقدان اضافه شده است. قانونگذاران آمریکایی در جلسه رسیدگی به اتهام انحصارطلبی شرکت‌های بزرگ فناوری که اوایل مرداد ماه برگزار شد، از «تیم کوک» مدیرعامل اپل در مورد جلوگیری از انتشار اپلیکیشن‌های رقیب در اپ استور سؤالاتی کردند.

کوک در این جلسه به سؤالات کنگره در مورد اخذ مالیات ۳۰ درصدی از فروش اپ‌های شخص - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آمل استان مازندران - ثالث هم پاسخ داد که به عقیده بسیاری از شرکت‌ها رقم بسیار بالایی محسوب می‌شود. مایکروسافت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آمل استان مازندران - اخیراً به خاطر عدم انتشار اپ استریم بازی xCloud در اپ استور از اپل انتقاد کرد و این شرکت را به فرق گذاشتن بین اپ‌ها متهم کرد. مدتی بعد فیسبوک نیز به خاطر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آمل استان مازندران - انتشار اپ Facebook Gaming به شکل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر آمل استان مازندران - ناقص و بدون بازی اپل را به باد انتقاد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone