تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13328.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

وقتی فضانوردان ایستگاه فضایی سر جای خود میخکوب می‌شوند [تماشا کنید]

فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی در اقدامی جالب چالش مانکن را انجام دادند که به خاطر گرانش ضعیف بسیار باورپذیر از آب درآمده است. سرنشینان ایستگاه فضایی بین المللی در اقدامی جالب چالش مانکن را ...

فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی در اقدامی جالب چالش مانکن را انجام دادند که به خاطر گرانش ضعیف بسیار باورپذیر از آب درآمده است.

سرنشینان ایستگاه فضایی بین المللی در اقدامی جالب چالش مانکن را انجام دادند. انجام این چالش در وضعیت ریزگرانش یا همان گرانش ضعیف که نگه داشتن دستان در کنار بدن را هم به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سبزوار استان خراسان - کار سختی تبدیل می‌کند، کار ساده‌ای نیست اما همانطور که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سبزوار استان خراسان - مشاهده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سبزوار استان خراسان - می‌شود - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سبزوار استان خراسان - فضانوردان به خوبی از پس - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سبزوار استان خراسان - انجام آن برآمده‌اند:

تمام فضانوردان به شیوه‌ای استادانه و تقریباً بی‌نقص سر جای خود خشک شدند تا ماحصل کار تولید ویدیویی جالب و شاید هم - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سبزوار استان خراسان - کمی ترسناک بشود. با دیدن این کلیپ بیننده تا حد زیادی یاد موزه «مادام توسو» - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سبزوار استان خراسان - در لندن می‌افتد که در آن تندیس‌های مومی باورپذیر افراد مشهور و تاریخ ساز نگهداری می‌شوند.

فیلمبردار کلیپ «سرگئی رژیکوف» فضانورد روسی است و فضانوردانی که به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر سبزوار استان خراسان - ترتیب نمایش داده می‌شوند، «سرگئی کود-سورچکوف» (آژانس فضایی روسیه)، «ویکتور گلاور» (ناسا)، «سوئیچی ناگوچی» (جاکسا)، «شنون واکر» (ناسا)، «کیت روبینز» (ناسا) و «مایک هاپکینز» (ناسا) هستند.

جالب است بدانید در گذشته نیز چالش مانکن در ایستگاه ۴۰۲ کیلومتری سطح زمین انجام شده است. سال ۲۰۱۶، یعنی همان سالی که چالش مانکن برای اولین بار وایرال شد، سرنشینان ایستگاه این چالش را انجام دادند.

سرنشینان ایستگاه فضایی پس از کمی تفریح به سرعت سر کار برگشتند تا آمده رسیدن فضاپیمای بدون سرنشین روسی Progress 77 شوند که محموله‌ای تقریباً ۲.۵ تنی شامل گاز نیتروژن، آب تازه، تجهیزات آزمایشگاهی جدید، پوشاک و غذا را به آنها تحویل می‌دهد. این فضاپیما پس از ۳۳ بار گردش به دور زمین در خلال سفر دو روزه خود صبح امروز به وقت ایران کنار ایستگاه پهلو گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone