🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  2. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  3. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر اجاق گاز من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33882.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ایرانسل بازیابی شماره سرویس اینترنت ثابت (TD-LTE) را فراهم کرد

ایرانسل برای مشترکان سرویس اینترنت ثابت (TD-LTE) روش‌های جدیدی از بازیابی شماره سیمکارت فراهم کرده است. مشترکان سرویس اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) که به دلایلی مانند فراموش کردن شماره، امکان دسترسی به آن را ندارند، ...

ایرانسل برای مشترکان سرویس اینترنت ثابت (TD-LTE) روش‌های جدیدی از بازیابی شماره سیمکارت فراهم کرده است. مشترکان سرویس اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) که به دلایلی مانند فراموش کردن شماره، امکان دسترسی به آن را ندارند، می‌توانند با وارد کردن شماره ملی و کد IMEI مودم، از شماره خود مطلع شوند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل اطلاع از شماره اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE)، از سه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صایین قلعه استان زنجان - روش نرم افزارکاربردی «ایرانسل من»، نسخه وب این نرم افزار به نشانی و کد دستوری امکان‌پذیر است.

مسیر اول

ایرانسل می‌گوید کاربران نسخه موبایل نرم افزار ایرانسل من می‌توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صایین قلعه استان زنجان - به قسمت «اضافه کردن حساب جدید» مراجعه و روی لینک «شماره اینترنت ثابت را فراموش کرده‌ام» کلیک کنند.

پس از آن با وارد کردن شماره ملی و کد IMEI مودم، شماره TD-LTE در صفحه باز شده نشان داده می‌شود. دریافت و نصب این نرم افزار از وب‌سایت ایرانسل امکان‌پذیر است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صایین قلعه استان زنجان

همچنین آن دسته از مشترکان ایرانسل که کاربر این نرم افزار نیستند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صایین قلعه استان زنجان - هم می‌توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صایین قلعه استان زنجان - از طریق صفحه ورود این نرم افزار و کلیک روی لینک «شماره اینترنت ثابت را فراموش کرده‌ام» به شماره TD-LTE خود دسترسی پیدا کنند:

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صایین قلعه استان زنجان

مسیر دوم

مشترکان سرویس TD-LTE ایرانسل همچنین می‌توانند با مراجعه به نسخه وب نرم افزار ایرانسل‌من به نشانی my.irancell.ir، در صفحه ورود بر روی لینک «شماره اینترنت ثابت را فراموش کرده‌ام» کلیک کرده و در صفحه بعد، شماره IMEI مودم و شماره - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صایین قلعه استان زنجان - ملی خود را وارد کنند تا شماره TD-LTE در اختیارشان قرار گیرد.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صایین قلعه استان زنجان

مسیر سوم

علاوه بر روش‌های بالا، امکان دریافت شماره TD-LTE از طریق کد دستوری نیز وجود دارد. برای این کار، لازم است است کاربر کد دستوری *555*8*8# را شماره‌گیری کرده و در مراحل بعد، کد ملی و IMEI مودم را وارد کند. البته کاربر می‌تواند با شماره‌گیری - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صایین قلعه استان زنجان - کد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صایین قلعه استان زنجان - زیر، به طور مستقیم شماره TD-LTE را دریافت کند:

#IMEI*کد ملی*8*8*555*

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صایین قلعه استان زنجان

در همه روش‌های بالا، وارد کردن کد IMEI مودم و شماره ملی مالک آن الزامی است. شماره IMEI کد اختصاصی مودم است که زیر مودم و نیز روی جعبه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صایین قلعه استان زنجان - آن درج شده است.

اینترنت نسل چهار ثابت یا TD-LTE در حقیقت آخرین نسل اینترنت ثابت است. این سرویس - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر صایین قلعه استان زنجان - در مقایسه با سایر سرویس‌های موجود اینترنت ثابت از جمله ADSL، سرعت بالاتری را در اختیار کاربران می‌گذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone