🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد اجاق گاز و فر چه باشد؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33889.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

نخستین تصادف ماشین خودران اپل در کالیفرنیا

به تازگی گزارش شده که اولین ماشین خودران اپل در ایالت کالیفرنیا با ماشین دیگری برخورد کرده است اما همانند تصادف‌های مشابه، این بار هم نرم افزار طراحی شده، مقصر این برخورد نبوده است. بر اساس ...

به تازگی گزارش شده که اولین ماشین خودران اپل در ایالت کالیفرنیا با ماشین دیگری برخورد کرده است - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اما همانند تصادف‌های مشابه، این بار هم نرم افزار طراحی شده، مقصر این برخورد نبوده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان

بر اساس گزارش بخش خودرو کالیفرنیا، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - حوالی ساعت ۲ بعد از ظهر، نزدیک مقر جدید اپل در کوپرتینو، جدیدترین ماشین اپل که یک لکسوس RX450h ارتقا یافته بوده و تجهیزات خاصی را حمل می‌کرده با یک نیسان لیف برخورد می‌کند.

ماشین خودران اپل در زمان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تصادف تنها ۱.۶ کیلومتر بر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - ساعت سرعت داشته و در حال واردشدن به بزرگراه لارنس شهر سانی‌ویل بوده که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - یک نیسان لیف با سرعت ۲۴ کیلومتر بر ساعت به پشت آن برخورد می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان

طبق گزارشات موجود، بر اثر این حادثه خسارت‌های جدی به هردو این ماشین‌ها یعنی لکسوس اپل و نیسات لیف وارد شده اما سرنشینان این خودروها هیچ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - آسیبی ندیده‌اند.

این اتفاق نمی‌تواند نشان دهنده‌ی اشتباه اپل در طراحی سیستم‌ خوردانش باشد چرا که تا به حال بسیاری از تصادف های ماشین‌های خوردان به علت خطای انسانی رخ داده‌اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان

جالب اینجاست که همواره هنگام استفاده آزمایشی از ماشین‌های خودران کمپانی‌های مختلف - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تصادف‌هایی رخ داده و در تمامی آنها به بدنه‌ی پشتی خوردوها آسیب رسیده است.

گزارش شده سال گذشته به بدنه‌ی پشتی بسیاری از ماشین‌های خودران صدمه وارد شده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - چرا که یک راننده‌ نتوانسته کنترل خوردویش را حفظ کند و با شتاب بسیار بالا به این وسایل نقلیه که اصولاً سرعت زیادی ندارند، برخورد کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان

به همین دلیل طراحان سیستم‌های رانندگی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خوردان سعی کرده‌اند علت این مسئله را دریابند و در صورت یافتن مشکل، آنها را حل نمایند. کارشناسان باور دارند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - یکی از علت‌های اصلی حادثه‌های مشابه این است که ماشین‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خوردان مثل اشخاص رانندگی نمی‌کنند و روند حرکت آنها متفاوت است.

این مسئله موجب می‌شود رانندگان هنگامی که پشت این وسایل نقلیه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - قرار می‌گیرند، بر اساس تجربه‌هایشان به اشتباه حرکت بعدی ماشین‌های خودران را پیش بینی کنند که این پیش بینی غلط وقوع تصادف را نتیجه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - می‌دهد.

 

تماشا کنید: جدال سنت و مدرنیته؛ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مسابقه درگ فوق العاده جذاب مکلارن 720S و تسلا مدل S

- تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر خمینی شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone