🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در فر و اجاق های خانگی بهتر است استفاده خود را کمی محدود تر کنید و مخصوصا پشت سر هم از فر استفاده نکنید.
  2. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33881.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هکرها از طریق اسپیکر موبایل الگوی بازگشایی قفل را به سرقت می برند

تحققیات امنیتی در اروپا حاکی از این است که هکرها از طریق تبدیل موبایل به سیستم ردیابی صوتی (سونار) توانایی سرقت الگوی بازگشایی قفل را دارند. در این سیستم با استفاده از اسپیکرها و میکروفون دستگاه ...

تحققیات امنیتی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان - در اروپا حاکی از این است که هکرها از طریق تبدیل موبایل به سیستم ردیابی صوتی (سونار) توانایی سرقت الگوی بازگشایی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان - قفل را دارند.

در این سیستم با استفاده از اسپیکرها و میکروفون دستگاه بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان - اصول ردیابی صوتی و سونار حرکات انگشت کاربر روی نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان - شناسایی شده و الگوهای بالقوه بازگشایی قفل تولید می شوند.

این تکنیک SonarSnoop نام داشته و بر پایه فناوری FingerIO توسعه یافته که روش تعاملی جدید برای کار با ساعت های هوشمند است و از طریق شناسایی امواج صوتی با فرکانس بالا ژست های حرکتی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان - دست کاربر در هوا را دنبال کرده و آنها را اجرا می کند.تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراساناسپیکرهای دیجیتال سیگنال OFDM را ارسال می کنند که اغب - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان - در دامنه شنیداری انسان قرار ندارد، و از اینرو کاربر متوجه فعالیت آنها نمی شود. با این حال - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان - SonarSnoop با بهره گیری از همین سیگنال ها به مهاجمان سایبری اجازه می دهد تعداد الگوی های بازگشایی قفل بالقوه را به لطف الگوریتم های یادگیری ماشینی تا ۷۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان - درصد کاهش دهند.

این تیم تحقیقاتی در پروژه خود از ۱۰ داوطلب آزمایشی استفاده کرده اند. سیگنال های دریافتی از این افراد پس از تجزیه و تحلیل توسط الگوریتم های هوش مصنوعی طبقه بندی شده و در برخی موارد با الگوی واقعی مطابقت داشته - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان - اند.

محققان تاکید کرده اند علی رغم - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان - تمرکز این مطالعه روی موبایل، از این فناوری می توان برای نفوذ به دستگاه های کامپیوتری مجهز به اسپیکر و میکروفون هم بهره برد با این حال پیچیدگی بالای این حمله امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان - استفاده از آن توسط هکرها - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان - را تا حد زیادی کاهش می دهد.

علاوه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان - بر این خوشبختانه در سال های اخیر کمپانی های - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان - تولید موبایل به سمت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان - تعبیه حسگرهای شناسایی چهره، سنسورهای اثر انگشت فیزیکی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر چناران استان خراسان - و حتی زیر نمایشگر حرکت کرده اند که مانع از پیاده سازی چنین روش هایی برای نفوذ به موبایل کاربران می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone