🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن یا گیر کرن در فر می توان به خراب بودن لولا های در، شکستگی پیچ ها و دستگیره ها و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  4. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33888.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

با گجت کوچک هواوی وسایل گمشده خود را در هر جای دنیا پیدا کنید

هواوی در رویداد IFA 2018 گجت کوچک هواوی لوکِیتور (Huawei Locator) را معرفی کرده که امکان یافتن دستگاه های همراه آن را به راحتی فراهم می کند. پیش از این نیز شرکت های دیگر چنین ...

هواوی در رویداد IFA 2018 گجت کوچک هواوی لوکِیتور (Huawei Locator) را معرفی کرده که امکان یافتن دستگاه های همراه آن را به راحتی فراهم می کند. پیش از این نیز شرکت های دیگر چنین دستگاه های یابنده ای را معرفی کرده بودند اما گجت جدید هوای بر خلاف نمونه های دیگر که تنها با استفاده بلوتوث موقعیت را پیدا می - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بیجار استان کردستان - کنند بر GPS و در نتیجه سیگنال های ماهواره ای این سیستم مبتنی است. به این ترتیب یافتن آن تقریباً در هر نقطه از دنیا ممکن است.

می توانید این دستگاه را به لوازم خود از جمله کیف دستی، چمدان و ... متصل کنید تا از موقعیت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بیجار استان کردستان - آنها به راحتی مطلع شوید. کمپانی چینی، دریافت کننده های سیگنال های مرتبط با سیستم های مکان یابی GPS، گالیلئو، A-GPA، بیدو و گلوناس - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بیجار استان کردستان - را در هواوی لوکیتور جای داده و به این ترتیب دقت مکان یابی در فضای باز کمتر از 5 متر است و در فضای بسته دو حدود 30 متر است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بیجار استان کردستان

هواوی لوکیتور به لطف گواهینامه استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است و ضخامتی 17 میلی متری و وزنی 40 گرمی دارد. یابنده جدید هواوی همچنین با شبکه های 2G و نیز eMTC و نیز سیم کارت های نانو و eSIM سازگار است و با پشتیبانی از رومینگ بین المللی ارائه می شود.

به این ترتیب تقریباً در هر نقطه ای از جهان که شبکه های مخابراتی و سیگنال های GPS وجود دارد قابل ردیابی است. در عین حال به لطف بلوتوث کم مصرف در صورتی که لوکیتور 10 متر از گوشی شما دور شود، شروع به پخش صدای هشدار می کند.

هواوی لوکیتور از NB-IOT یا اینترنت اشیاء مبتنی بر باند باریک، نسل جدید اینترنت اشیا پشتیبانی می کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بیجار استان کردستان - این تکنولوژی امکان استفاده از خدمات و سرویس های متنوعی را برای دیوایس های مرتبط از طریق شبکه مخابراتی سلولی فراهم می - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بیجار استان کردستان - آورَد.

اما یکی از مشکلاتی که دستگاه های مبتنی بر GPS (و سایر سیستم های مکان یابی مبتنی بر سیگنال های ماهواره ای) دارند، مصرف بالای انرژی در مقایسه با نمونه های دیگر است. هواوی یک باتری 660 میلی آمپر ساعتی را برای گجت خود در نظر - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بیجار استان کردستان - گرفته و به این ترتیب با یک بار شارژ تا 15 روز در حالت ردیابی و تا 60 روز - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر بیجار استان کردستان - در حالت آماده به کار دوام می آورد.

هنوز قیمت و زمان عرضه این گجت مشخص نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرهام نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام سایت ***** اجاق گاز و فر اخوان M14-EDTR شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone