🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33885.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

امینم از موسیقی بازی Kingdom Hearts برای ساخت آهنگ جدیدش استفاده کرد

رپر معروف سبک هیپ هاپ، Marshall Mathers با نام هنری امینم (Eminem)، به طور کاملاً غیرمنتظره آلبوم جدیدی از خودش به نام Kamikaze منتشر کرد و واکنش هواداران و منتقدان را برانگیخت.  این درحالی است ...

رپر معروف سبک هیپ هاپ، Marshall Mathers با نام هنری امینم (Eminem)، به طور کاملاً غیرمنتظره آلبوم جدیدی از خودش به نام Kamikaze منتشر کرد و واکنش هواداران و منتقدان را برانگیخت.  این درحالی است که در یکی از آهنگ هایش به نام Good Guy (با همکاری Jesse Reyez) از موسیقی متن بازی معروف - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اصفهان استان اصفهان - ژاپنی Kingdom Hearts استفاده کرده است.

تهیه کننده و آهنگساز IllaDaProducer با مجله Rolling Stone درباره کارش در آلبوم جدید امینم با نام Kamikaze مصاحبه کرد. هنگامی که از او پرسیده شد سمپل قطعه دوازدهم از آلبوم مربوط به چه آهنگی است، او توضیح داد: «به هر حال من علاقه و ارادت بسیاری به بازی های ویدیویی دارم. نام Kingdom Hearts را شنیده اید؟ یک بازی ویدیویی ژاپنی است که تصمیم گرفتم تم آهنگ را از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اصفهان استان اصفهان - سمپل کنم. یکی از زیباترین ملودی هایی است که تا به حال در عمرم شنیده ام. درود بر بازی های ویدیویی و انیمشین های ژاپنی که الهام - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اصفهان استان اصفهان - بخش بسیاری از هنرمندان بوده است.»

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اصفهان استان اصفهان
کاور البوم جدید امینم

او دقیقاً اعلام نکرد که از کدام آهنگ بازی Kingdom Hearts استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اصفهان استان اصفهان - کرده است اما بنابر تحلیل سایت Genius، آهنگ Simple & Clean از اوتادا هیراکو قطعه ای است که IllaDaProducer - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اصفهان استان اصفهان - آن را سمپل کرد.

پیش از این نیز خود امینم به طور مستقیم علاقه خود را به بازی های ویدیویی اعلام کرد؛ آلبوم Marshall Mathers LP 2 که سال 2013 منتشر شد.

در آهنگی به نام So Far ... شعر زیر را می خواند:

I'd rather be an Encyclopedia Britannica, hell with ...
PlayStation, I'm still on my first man on some Zelda
Nintendo, &*^(%! Run, jump, punch, stab, and I melt the
... Mozzarella on my spaghetti

امینم اعلام می کند که به کنسول پلی استیشن و بازی هایش علاقه چندانی ندارد و نینتندو را ترجیح می دهد. او می گوید که هنوز هم زلدا بازی می کند و در بازی می دود، می پرد و به دشمنان ضربه می زند.

لازم به ذکر است که کلمه Kamikaze نیز ژاپنی است و به هواپیماهای خاصی گفته می شود که در جنگ جهانی دوم از آن استفاده می شد. سربازان برای آنکه در هواپیمای بسیار کوچک کامیکازه جا شوند دو پای خود را قطع کرده و بدون اهمیت به جان خود، با هواپیما به سمت هدف رفته و حمله انتحاری می زنند؛ درست همانند کاری که امینم با بسیاری از هنرمندان هیپ هاپ در این آلبوم کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone