🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر اجاق گاز و فر را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  3. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  4. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33879.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار بنچمارک منتسب به اسنپدراگون 855؛ کارایی ضعیف تر نسبت به چیپ A11 اپل

چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام در بسیاری از گوشی های پرچمدار جدید اندروید تعبیه شده و کم کم می توان آن را قدیمی به حساب آورد. جانشین آن قرار است اسنپدراگون 855 باشد که به تازگی بنچمارکی ...

چیپست اسنپدراگون 845 کوالکام - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ماسال استان گیلان - در بسیاری از گوشی های پرچمدار جدید اندروید تعبیه شده و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ماسال استان گیلان - کم کم می - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ماسال استان گیلان - توان آن را قدیمی به حساب آورد. - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ماسال استان گیلان - جانشین آن قرار است اسنپدراگون 855 باشد که به تازگی بنچمارکی منتسب به آن منتشر شده است.

در بنچمارک گیکبنچ جدید اشاره ای - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ماسال استان گیلان - به نام این چیپست نشده اما اسم رمز - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ماسال استان گیلان - آن، «msmnile» ذکر شده. دستگاهی که در این بنچمارک به کار رفته از 6 گیگابایت رم بهره می برد و اندروید 9.0 را اجرا کرده است.

بر اساس این بنچمارک، اسنپدراگون 855 موفق شده به امتیاز چند هسته ای 10 هزار و 469 دست پیدا کند و به این ترتیب تقریباً امتیازی در حدود چیپ A11 بایونیک اپل را از خود نشان داده. البته این چیپ اپل به آیفون های سال گذشته نیرو می دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ماسال استان گیلان

در بخش تک هسته ای امتیاز 3697 حاصل شده که در مقایسه با امتیاز در حدود 4300 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ماسال استان گیلان - چیپست A11 همچنان عقب است. همچنین احتمالاً چیپست آیفون های اپل که در رویداد 21 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ماسال استان گیلان - شهریور معرفی می شوند نسبت به A11 هم کارایی بالاتری خواهد داشت.

اکنون تولید چیپست های 7 نانومتری اسنپدراگون 855 رسماً آغاز شده و انتظار می رود دستگاه های مجهز به آن در سال 2019 روانه بازارها شوند.

در نهایت باید - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر ماسال استان گیلان - اشاره کرد که ممکن است اسم رمز msmnile اشاره به چیپی برای گوشی های هوشمند نداشته باشد و در واقع چیپستی برای دستگاه های مبتنی بر ویندوز باشد چرا که کوالکام و مایکروسافت از مدت ها پیش در حال کار روی دستگاه های ویندوزی مبتنی بر پردازنده های با معماری ARM هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر برگ نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوب هستید؟ مرکز شما دور و بر مولوی ماسال هم سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در مولوی شهر ماسال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر مامک نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام رفقا سایت ***** اجاق گاز و فر آریستون F19 891 SP IX HA شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی ماسال گیلان روستای خانقاه بر تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone