🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  4. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33884.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

شرکت‌های پرداخت‌یار رسمی شدند

شش شرکت‌ فعال در حوزه فناوری مالی که این روزها تحت عنوان پرداخت‌یار شناخته می‌شوند بالاخره امروز تفاهم‌نامه‌ای با شاپرک امضا کردند تا از این پس «به شکل رسمی» به فعالیت خود ادامه دهند. شرکت‌های جهان ...

شش شرکت‌ فعال در حوزه فناوری مالی که این روزها تحت عنوان پرداخت‌یار شناخته می‌شوند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بالاخره امروز تفاهم‌نامه‌ای با شاپرک امضا - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کردند تا از این پس «به شکل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رسمی» به فعالیت خود ادامه دهند.

شرکت‌های جهان ارتباطات نکا، اندیشه هوشمند رایان پارسی، توسعه فناوری و تجارت الکترونیک کارن، همراه پرداز زرین، هدایت هوشمند قرن، فناوری همراه همتا پردازش طی امضای تفاهم‌نامه‌ای با شاپرک کار خودشان را به شکل رسمی پیگیری می‌کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شاهین شهر استان اصفهان

محسن قادری، مدیرعامل شرکت شاپرک در این رویداد اشاره کرد که در سال‌های اخیر مبلغ تراکنش‌های الکترونیک به شکل دائم روندی افزایشی داشته و همین موضوع باعث شده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تا نهادهای ناظر به دو مقوله «تسهیل دائم محیط کسب‌وکار» و «تدقیق نظارت» توجه ویژه‌تری نشان دهند:

«این دو مهم به اعتبار - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - درکی که بانک‌مرکزی و در راستای آن شاپرک به عنوان نهاد ناظر بر حوزه پرداخت الکترونیک کشور از مدت‌ها پیش داشتند، به صورت ویژه در دستور کار قرار داشته و دارد. نشانه این توجه و پیگیری نیز تهیه، تدوین و اجرای گام‌به‌گام مستنداتی است که در زیرحوزه‌های مختلف - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پرداخت الکترونیک به دنبال تسهیل و تسریع ارائه خدمات به جامعه و در عین حال افزایش سلامت و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - امنیت عملیات پرداخت الکترونیک است.»

اشاره قادری به چارچوب و ضوابط - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فعالیت پرداخت‌یاران است که در انتهای مرداد ماه پس از یک سال بررسی و تعامل با فعالین این صنعت از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سوی بانک مرکزی منتشر شد: «آنچه امروز در قالب تفاهم‌نامه و نه مجوز فعالیت پرداخت‌یاری میان شرکت‌هایی که صلاحیت فنی و قانونی آن‌ها برای انجام این عملیات احراز شده و شرکت شاپرک امضا می‌شود، محصول هم‌فکری تمام نهادهای مرتبط اعم از بانک‌مرکزی، دادستانی کل کشور، پلیس فتا، شاپرک و خصوصا بخش‌خصوصی سرمایه‌گذار و فعال در این حوزه است.»

بانک مرکزی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - «پرداخت‌یار» را به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - این شکل معرفی می‌کند:

«شخص حقوقی است که در چارچوب سند تدوینی و براساس قرارداد منعقده با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت و تفاهم‌نامه منعقده با - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - شرکت شاپرک فعالیت می‌کند. پرداخت یار پرداخت‌های بدون حضور کارت از جمله پرداخت‌های درون برنامه‌ای مبتنی بر زیرساخت‌های همراه را دریافت کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و به شبکه شاپرک ارسال می‌کند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone