🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: بله، اگر اجاق یا فر شما برقی باشد نوسانات برقی می تواند به قطعات الکترونیکی دستگاه شما اسیب وارد کند.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33890.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

هدیه سه گانه‌ ریزر به گیمر‌ها؛ رونمایی از هدست، کیبورد و ماوس جدید در IFA

امروز درب نمایشگاه IFA ۲۰۱۸ به روی عموم باز شده و اکنون کاربران می‌توانند گجت‌های به نمایش گذاشته شده در آن را مشاهده کنند. ریزر که در روز‌های ابتدایی رویداد‌های اولیه این نمایشگاه سکوت اختیار کرده ...

امروز درب نمایشگاه IFA ۲۰۱۸ به روی عموم باز شده و اکنون کاربران می‌توانند گجت‌های به نمایش گذاشته شده در آن را - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان - مشاهده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان - کنند. ریزر که در روز‌های ابتدایی رویداد‌های اولیه این نمایشگاه سکوت اختیار کرده بود، به تازگی اعلام کرده که هدیه‌ سه گانه‌ای برای گیمر‌ها درنظر گرفته و به همین دلیل از هدست، صفحه کلید و ماوس جدیدی در جریان این نمایشگاه رونمایی کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان

این سه تجهیز جانبی، هدست گیمینگ Kraken Tournament Edition، کیبورد BlackWidow Elite و ماوس بی سیم Mamba نام دارند که همگی آنها در جریان نمایشگاه IFA 2018 رونمایی شده‌اند.

ابتدا از هدست سبز رنگ شروع می‌کنیم. ویژگی‌های خاصی برای هدست گیمینگ Kraken Tournament Edition در نظر گرفته شده که از میان آنها می‌توان به قابلیت پخش صدای محیطی THX، میکروفون با کیفیت و رنگ سبز فسفری منحصر به فرد آن اشاره نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان
تفاوت صدای فراگیر معمولی با - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان - سیستم صدای محیطی THX

این هدفون‌ خاص از یک دانگل مخصوص نیز بهره می‌برد که حجم یا باس صدا، قابلیت صدای - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان - محیطی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان - و روشن بودن میکروفون را کنترل می کند. علاوه بر این کابل اتصال ۲ متری، استفاده از هدست ۱۰۰ دلاری یاد شده را آسانتر کرده است.

همچنین ریزر، صفحه کلید - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان - و ماوس جدیدی هم - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان - معرفی کرده است. کیبورد تازه‌ی این شرکت که BlackWidow Elite لقب گرفته، در واقع به روز رسانی سال ۲۰۱۸ مدل‌های پیشین است که ویژگی‌های مطلوب قبلی‌اش را حفظ کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان

ضمن اینکه قابلیت‌های جدیدی هم به آن اضافه شده. این نسخه اولین محصول از سری BlackWidow است که از حافظه‌ی آن بورد هیبردی و کلاود استفاده می‌کند و بدین شکل می توان ۵ پیکربندی دلخواه یا نورپردازی خاص را در آن ذخیره کرد.

در گوشه‌ی سمت راست و بالای این صفحه کلید که از USB 2.0 استفاده می‌کند، یک سری کلید‌های چند - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان - منظوره ی دیجیتال تعبیه شده که هر فرد قادر است برای آنها کاربری‌ موردنظرش را تعیین کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان

ضمنا این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان - صفحه کلید از ویژگی Hypershift و نرم افزار Synapse 3 ریزر پشتیبانی می‌کند. بدین صورت می‌توان همه‌ی کلید‌های این کیبورد را به کلید‌های ماکرو تبدیل کرد.

شرکت ریزر قصد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان - دارد BlackWidow Elite خود - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان - را که کاملترین صفحه کلید گمینگ لقب گرفته با قیمت ۱۷۰ دلار به بازار عرضه کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان

ماوس جدید معرفی شده توسط شرکت ریزر بسیار به مدل‌های قبلی خود شباهت دارد اما - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان - برخی ویژگی‌هایش نظیر دقت و عمر باتری ارتقا یافته است.

اکنون ماوس مامبای بی سیم ریزر عمر باتری ۵۰ ساعته دارد و بدین ترتیب گیمر‌ها می‌توانند با یک بار شارژ کردن مدت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان - زیادی را به بازی بپردازند.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تاکستان استان زنجان

همچنین ماوس جدید از سنسور نوری پیشرفته 5G بهره می‌برد که این مسئله موجب شده دقت رزولوشن ۹۹.۴ درصدی به ارمغان آید و همچنین دقت ۱۶ هزار DPI برایش ثبت گردد.

این ماوس ۷ کلید قابل برنامه ریزی دارد و با استفاده از نرم افزار Synapse 3 ریزر می‌توان کاربرد‌های متفاتی برایشان درنظر گرفت. ماوس بی سیم مامبای ریزر قرار است اواخر شهریور ماه به قیمت ۱۰۰ دلار در بازار‌های جهانی عرضه گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone