🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
  2. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  3. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  4. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33902.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

لپ تاپ MSI P65 با پردازنده Core i7 و گرافیک مجزا معرفی شد

نمایشگاه IFA 2018 مثل همیشه شاهد رونمایی از تعداد بسیار زیادی لپ تاپ بوده که یکی از قوی ترین مدل های آن به دست MSI توسعه پیدا کرده است. این کمپانی لپ تاپ P65 Creator ...

نمایشگاه IFA 2018 مثل همیشه شاهد رونمایی از تعداد بسیار زیادی لپ تاپ بوده که یکی از قوی ترین مدل های آن به دست MSI توسعه پیدا کرده است.

این کمپانی لپ تاپ P65 Creator را با تمرکز بر طراحان و توسعه دهندگان تولید کرده و از این رو شاهد تعبیه سخت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بندرترکمن استان گلستان - افزارهایی قدرتمند در آن هستیم.

این دستگاه از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بندرترکمن استان گلستان - با پنل IPS، فناوری اختصاصی True Color 2.0 و پشتیبانی ۱۰۰ درصدی از Adobe - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بندرترکمن استان گلستان - RGB بهره می برد که بخش قابل توجهی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بندرترکمن استان گلستان - از پنل جلو را به خود اختصاص داده و در اطراف آن حاشیه های باریک ۴.۹ میلی متری به چشم می خورد. تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بندرترکمن استان گلستان

لپ تاپ P65 در دو مدل نقره ای و نسخه محدود سفید عرضه خواهد شد که پیکربندی های - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بندرترکمن استان گلستان - آنها با - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بندرترکمن استان گلستان - هم متفاوت است.

از ویژگی های سخت افزاری نسخه نقره ای باید به پردازنده نسل هشتم Core i7، تا ۳۲ گیگابایت رم، پردازشگر انویدیا جی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بندرترکمن استان گلستان - فورس GTX 1060 یا 1050Ti و حافظه داخلی M.2 SSD اشاره کرد. در کناره های دستگاه نیز درگاه های Type-C، Type-A، کارت SD، هدفون و HDMI تعبیه شده.تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بندرترکمن استان گلستان

نسخه محدود سفید رنگ هم مشخصاتی مشابه دارد اما نمایشگر آن از نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی برخوردار بوده و میزبان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بندرترکمن استان گلستان - پردازشگر گرافیکی جی فورس GTX 1070 است که طبیعتا قدرت بالاتری را به ارمغان می آورد.

پورت های نسخه سفید لپ تاپ P65 شامل تاندربولت ۳، سه درگاه نسل دوم USB 3.1، کارت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بندرترکمن استان گلستان - SD، هدفون و HDMI است.تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بندرترکمن استان گلستان

از دیگر مشخصات مشابه این دو مدل می توان به پشتیبانی از دستیار صوتی کورتانا، وبکم اچ دی با قابلیت ثبت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بندرترکمن استان گلستان - تصاویر 720p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، بلوتوث ۵ و باتری ۴ سلولی ۸۲ وات ساعتی با ۹ ساعت شارژدهی اشاره کرد.

کمپانی MSI تا کنون به قیمت یا تاریخ عرضه لپ تاپ P65 با ابعاد ۱۴.۱۱ در ۹.۷۵ در ۰.۶۹ اینچ و وزن ۱.۸۷ کیلوگرم اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر بندرترکمن استان گلستان - نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone