🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  2. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33892.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

ادعای تازه آمریکا؛ چین با کمک لینکدین جاسوس استخدام می‌کند

به نظر می‌رسد که آژانس‌های امنیتی کشور‌های مختلف روش جدیدی برای استخدام جاسوسان خود پیدا کرده‌اند چرا که به تازگی آمریکا مدعی شده چین با استفاده از وبسایت لینکدین جاسوس‌های موردنظرش را پیدا کرده و استخدام ...

به نظر می‌رسد که آژانس‌های امنیتی کشور‌های مختلف روش جدیدی برای استخدام جاسوسان خود - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پل سفید استان مازندران - پیدا کرده‌اند چرا - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پل سفید استان مازندران - که به تازگی آمریکا مدعی شده چین با استفاده از وبسایت لینکدین جاسوس‌های موردنظرش را پیدا کرده و استخدام می‌کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پل سفید استان مازندران

به گزارش رویترز رییس دفتر ضد جاسوسی ایالات متحده اعلام کرده آژانس‌ های اطلاعاتی چینی با سرعت زیادی مشغول جمع آوری نیرو از سایت لینکدین هستند و کمپین بزرگی را هم در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پل سفید استان مازندران - این زمینه راه‌ اندازی کرده‌اند.

به گفته‌ی این مدیر اجرایی آمریکایی، چینی ها با استفاده از پروفایل‌ های قلابی خود سراغ کارکنان دولت می روند و سعی می‌کنند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پل سفید استان مازندران - با ارسال پیغام‌های خصوصی آنها را وادار به همکاری کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پل سفید استان مازندران

پیش از این دولت‌های آلمان و انگلیس حمله‌ی مشابه آژانس‌های امنیتی چینی را گزارش کرده بودند اما - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پل سفید استان مازندران - این اولین باری است که دولت آمریکا درباره‌ی اقدامات اخیر چینی‌ها در لینکدین ابراز نظر می‌کند.

رییس دفتر ضد جاسوسی ایالات - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پل سفید استان مازندران - متحده «ولیلیام اوانینا» - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پل سفید استان مازندران - هنوز میزان حجم حملات و تلاش‌های چین را بیان نکرده و مشخص نشده که چه مقدار اکانت تقلبی این چنینی پیدا شده یا کمپین یاد شده تاکنون چقدر موفقیت آمیز عمل کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پل سفید استان مازندران

با این حال مدیر اجرایی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پل سفید استان مازندران - یاد شده پیشنهاد داده که لینکدین هم روندی مشابه توییتر در پیش بگیرد و هر چه زودتر پروفایل‌های قلابی خود را خذف کند. اوانینا همچنین مایکروسافت را تهدید کرده که اگر مسئولینش سریعاً فکری - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پل سفید استان مازندران - برای ریشه کن کردن فعالیت‌های جاسوسی در شبکه‌‌ی اجتماعی خود نکند، مجبور خواهند شد مانند مدیر عامل فیسبوک برابر اعضای کنگره آمریکا شهادت بدهند.

اظهار نظر اوانینا موجب شده که سرپرست امنیتی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر پل سفید استان مازندران - لینکدین «پل راک‌وِل» به آن اعتراض کند و مدعی شود که کمتر از ۴۰ اکانت تقلبی در این شبکه به فعالیت‌های جاسوسی پرداخته‌اند. به عقیده‌ وی این مسئول دولتی با ادعایش کمی بزرگنمایی کرده است.

علاوه بر این راک‌وِل خاطر نشان نموده که او و همکارانش در حال بررسی این حمله‌ها هستند و تمام اقدامت لازم برای ریشه کن کردن چنین سؤ استفاده های را انجام می‌دهند تا امنیت را به لینکدین بازگردانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone