🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  2. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  3. سوال: آیا استفاده از اجاق گاز و فر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33877.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گزارش میدانی دیجیاتو: سرقت از کارت‌های عابر بانک، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

جرقه اصلی این مطلب از آنجا شروع شد که دکه‌ای واقع در چهار راه ولیعصر نگذاشت رمز کارتم را خودم وارد کنم و می گفت سیم دستگاه به بیرون نمی رسد و باید رمزم را ...

جرقه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - اصلی این مطلب از آنجا شروع شد که دکه‌ای واقع در چهار راه ولیعصر نگذاشت رمز کارتم را خودم وارد کنم و می گفت سیم دستگاه به بیرون نمی رسد و باید رمزم را باصدای بلند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - در اختیار فروشنده بگذارم. اصرار من - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - بی فایده بود و در نهایت با جمله : «5 هزار تومان پول مجله را که نمی‌خورم.» به من فهماند که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - اصلا و ابدا از دغدغه و اصرار فعلی من برای فاش نکردن رمز کارت بانکی‌ام خبر ندارد. نتیجه این گفتمان بیهوده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - چیزی نبود جز یک مشاجره لفظی و در نهایت نخریدن کالا از دکه مورد نظر. اما باید پرسید که مردم، اعم از مشتریان و فروشندگان، چقدر این موضوع - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - را جدی می‌گیرند؟

این مشکل را از دید دو گروه می‌توان دید، یکی مغازه داران و یکی مردم یا - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - همان خریداران.در فروشگاه‌های بزرگی چون هایپراستار و هایپرمی این مساله تا حد زیادی حل شده و یکی از مسئولان فروشگاه هایپرمی به من می‌گوید که به تمامی صندوقداران این مجموعه دستور داده شده که رمز مشتری را به هیچ وجه نپرسند: «دستگاه‌های ما قابلیت چرخش به سمت مشتری را دارند و در باشگاه مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در سراسر کشور، عموما این مساله برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - تمامی کارکنان و مشتریان حل و فصل شده است.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان

مشتریان این نوع - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - فروشگاه‌ها نیز مشکلی در این زمینه ندارند ولی چند متر آنورتر، زمانی که به دکه‌ها و فروشگاه‌های عادی می‌رسیم، این مشکل خودش را نشان می‌دهد. مغازه داری سمت  به من می‌گوید: «نمیتوانم مشتری را به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - اندرونی دخل راه بدهم تا رمزش را بزند.» و صندوقدار ساندویچی شلوغی در سمت غرب تهران نیز تاکید دارد که اگر هر مشتری - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - بخواهد رمزش را جداگانه وارد کند، کارشان تبدیل به یک آشوب - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - خواهد شد، با این حال او - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - از تجربه‌های جالبش در این - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - زمینه می‌گوید:

«چندبار شده که مشتری کاغذی به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - من داده و رمز داخل آن نوشته شده بود و کاغذ را هم از من گرفت. اوایل کمی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - گیج می‌شدم ولی کم کم عادت کردم. طبق تجریبات من آقایان جوان بیشتر از بقیه نسبت به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - این موضوع حساس هستند و اصولا جوان‌ترها بیشتر تاکید دارند که رمزشان را خودشان باید بزنند.»

حدس - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - می‌زنم که قشر جوان‌تر بیشتر با اخبار هک و دزدی‌های اینچنینی آشناست و حرف علی آقا، همان متصدی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - ساندویچی، احتمالا منطقی است. مشتریان او که در همان لحظه گفتگو هم کم نیستند، اکثرشان بلند بلند رمزهایشان را می‌گویند و بین آنها - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - از تاریخ تولد گرفته تا رمزهای 1234 را هم می‌شنوم. مدتها صبر می‌کنم تا کسی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - نسبت به این موضوع اعتراض کند و خبری نمی‌شود. علی آقا بعدا به من می‌گوید: «در روز یکی دو مورد از بین هزاران مورد برایمان پیش می‌آید.» - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - مردم انگار آنچنان هم روی این موضوع حساس نیستند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان

علی و نازنین زوجی هستند که در راهروهای پاساژی سمت غرب تهران دنبال خرید برای شروع زندگی‌شان هستند و متوجه می‌شوم که هر دو تاکید شدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - روی افشا نکردن رمز کارتشان دارند. علی تاکید دارد باوجود اینکه هزینه‌هایشان را در دو کارت مجزا پخش کرده‌اند، - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - بازهم روی این موضوع حساس هستند:

«دو کارت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - درست کردیم و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - در یکی مبلغ بیشتری داریم که سرمایه‌مان هست و در دیگری مقدار کمتری که خرج روزمره زندگی است. این کار را برای این کردیم که در صورت مفقودی یا هک شدن و یا هر چیز دیگری، بلایی سر اندوخته اصلی‌مان نیاید. با این وجود بازهم احتیاط را رعایت می‌کنیم و نمی‌خواهیم که مشکلی برایمان درست شود.»

نازنین را هم در توییتر پیدا می‌کنم، - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - زنی که یک بار داغدیده دزدی از کارت عابر بانکش شده و می‌گوید با پیگیری پلیس توانست مجرم را گیر بندازد اما در نهایت 80 درصد پولش را بازپس گرفته است. او - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - از سال گذشته که این اتفاق - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - برایش رخ داده حاضر نیست جایی کارت بکشد و با - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - خود تا حد امکان یا پول نقد حمل می‌کند و یا با برنامه‌های موبایلی، هزینه را برای طرف کارت به کارت می‌کند:

«در اکثر مواقع به دروغ به فرد پشت دخل می‌گویم که کارت عابربانکم را یادم رفته و اگر می‌شود برایتان مبلغ را کارت به کارت کنم. این عمل را با برنامه‌های مختلف موبایلی یا خود اپلیکیشن بانکم انجام می‌دهم و در اکثر مواقع کارم راه میفتد. مواردی هم بودند که صندوقدار از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - انجام این کار عاجز بوده و در نهایت مجبور به کارت کشیدن شده‌ام ولی بازهم تمام نکات را چک کردم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان

او معقتد است تا کسی در دام این بلا نیفتد، امکان ندارد این موضوع را جدی بگیرد. از دوستانی می‌گوید که هنوز هم با وجود اینکه او - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - به آنها هشدار می‌دهد و تجربه‌اش را با آنها در میان می‌گذارد کماکان او را مسخره می‌کنند:

«آنها می‌گویند قیافه این صندوقدار را ببین چقدر ساده است، امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - ندارد اینکاره باشد. یا بهانه‌های عجیب و غریب دیگری. در خیلی از مواقع صندوقدار مقصر نیست و صاحب مغازه یا حتی یکی از شاگردان است که چنین حرکتی را روی دستگاه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - POS - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - می‌زند. امروزه که باید برای خریدهایمان پول کاغذی زیادی همراه خود داشته باشیم و به همین دلیل هم معمولا کارت اعتباری با خود می‌بریم، باید به هشدارها هم توجه کنیم.»

زمانی که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - به یک کتابفروشی سر می‌زنم، دستگاه POS - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - نسبتا مدرن‌تری - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - را می‌بینم که جایگاه کلید رمز آن دور از کارتخوان و در دسترس مشتری است؛ ابزاری به نام پین‌پد. مغازه‌دار به من می‌گوید چندسال پیش وقتی که تازه این دستگاه‌ را آورده بود، مردم تصور می‌کردند که پای یک کلاهبرداری - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - در میان است و به آن اعتماد نداشتند:

«قبل از آن هم دستگاه POS لمسی را در یک مغازه دیگر داشتم که با نگرش منفی مشتریانم روبرو شد، ما ایرانیان خلق و خوی تغییرپذیری نداریم و به یک مساله که عادت کنیم، نمی‌توانیم از آن دل بکنیم. تمامی دستگاه‌های POS جدید از قبیل لمسی و دو قطعه‌ای و... برای راحتی و امنیت مشتریان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - طراحی شده ولی بازهم باید برای آن جواب پس بدهیم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان
سیستم پرداخت با تکنولوژی NFC هنوز جایگاه قابل قبولی در کشور ندارد اما شاید در آینده و با راه اندازی این سیستم‌های پرداخت، به مراتب کمتر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - با این مشکلات مواجه می‌شویم.

پسری جوان که در کار تورلیدری است و  مشتری مغازه اوست و صحبت را می‌شنود، داغ دلش تازه می‌شود چرا که می‌گوید یک بار سر خرید بلیت مترو یک بلای آسمانی بر سرش نازل شده که باعث شده تمام اندوخته‌هایش از دست برود:

«زمانی که میخواستم کارت مترو را شارژ کنم، رمز کارتم را بلند به متصدی گفتم و هیچ راه دیگری برای این کار نداشتم چرا که بین من و متصدی شیشه قرار داشت، درست مثل برخی از باجه‌های سینما. آن موقع دستگاه‌های خرید و شارژ خودکار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - کارت مترو نصب نشده بود و ناچارا رمزم را بلند گفتم و هنگام کارت زدن و ورود به گیت مترو، کارتم از دستم افتاد و فردی که احتمالا در صف - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - بلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - فروشی پشت سرم بوده آن را برداشته چرا که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - دقایقی بعد شروع کرد به خالی کردن کارت و با پیامک‌های برداشتی متوجه شدم که چه بلایی سرم آمده است. بسیاری از مراکز تفریحی این مشکل را دارند و حتی جایی مثل برج میلاد به هنگام خرید بلیت بازدید برج با چنین مشکلی مواجه می‌شوید که بلا - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - استثنا تمامی توریست‌ها را آزار می‌دهد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان
نصب این دستگاه‌ها از جمله کارهای خوبی بوده تا کسانی مثل احسان دیگر دچار مشکل نشوند.

فرهنگ نه گفتن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - هم برای ما کار مشکلیست و گویا نمی‌توانیم به متصدیان و صندوقداران و مغازه‌داران جواب «نه، می‌خواهم خودم رمزم را وارد کنم» بدهیم. بارها و بارها گزارشات و مستنداتی مبنی بر دزدی از کارت‌های عابر بانک مشتریان منتشر شده و بر اساس این گزارشات نباید به هیچ فروشگاهی ولو با برندهای معتبر نیز اعتماد کرد چرا که سابقه مغازه‌های مشهور و فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز در این موضوع به چشم می‌خورد.

تجریبات تلخ افرادی که کارت عابر بانکشان به علل مختلف، یا از بلند گفتن رمز - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - و یا دستگاه‌های POS جعلی به مشکل خورده، همگی نشان از این دارند که این موضوع باید جدی گرفته شود و نمی‌توان به سادگی از آن گذشت. کارشناسان بر این باورند که راه و روش‌های هک دستگاه‌های POS بسیار پیچیده و متعدد است و بلند گفتن رمز و وارد نکردن آن و حتی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر رودسر استان گیلان - هر از گاهی تغییر ندادن آن، می‌تواند مشکل آفرین باشد.

شما چطور؟ خود یا اطرافیانتان در این زمینه تجربه‌ای داشتید؟ آن را با ما در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone