🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  2. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35961.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

کاربران مک بوک پرو از صفحه کلیدهایشان ناراضی‌اند

به تازگی کاربران مک بوک پرو طوماری اعتراضی را امضا کرده‌اند و بدین شکل نارضایتی خود را از صفحه کلید لبتاپ‌هایشان اعلام کرده‌اند. در این نامه هزاران کاربر، صفحه‌ کلید مک بوک‌ پرو‌های سال ۲۰۱۶ ...

به تازگی کاربران مک بوک پرو طوماری اعتراضی را امضا کرده‌اند و بدین شکل نارضایتی خود را از صفحه کلید لبتاپ‌هایشان اعلام کرده‌اند. در این نامه هزاران کاربر، صفحه‌ کلید مک بوک‌ پرو‌های سال ۲۰۱۶ به بعد را معیوب نامیدند - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و معتقدند که این نقص از طراحی اشتباهشان به وجود آمده است. آنها از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - اپل تقاضا کرده‌اند که این اشتباه را برطرف کرده و کیبورد‌های قدیمی را با تجهیزاتی جدید جایگزین کنند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

اپل همواره با دیگر شرکت‌های تولید کننده‌ی لپتاپ برای طراحی و عرضه باریک‌ترین لپتاپ‌ در حال رقابت است و به همین دلیل، سالهاست که ضخامت تولیداتش را روز به روز کمتر می‌کند.

برای اینکه شرکت کوپرتینویی بتواند ضخامت نسل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - فعلی لپتاپهایش را پایین آورد مجبور شد که صفحه‌ کلید این گجت‌ها را دوباره طراحی کند و کیبرد‌های «پروانه» خود را جایگزین مدل قبلی کند. همن مسئله موجب شده که کاربران بسیاری از مدل جدید ناراضی باشند و مدعی شوند که هر لحظه امکان دارد که کلید‌های این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - صفحه کلید شکسته یا به یکدیگر بچسبند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

مک بوک‌ پرو‌ جدید درست مثل دیگر لپتاپ های تولید اپل، قابلیت تعمیرپذیری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نامطلوبی دارد و اگر کلیدی از صفحه‌کلید شکسته یا گیر کند، کاربران مجبور خواهند بود این محصول را به فروشگاه رسمی اپل رسانده و روند تعمیر را بگذارنند. علاه بر آن، تعمیر این گجت‌ بسیار گران بوده و در مواردی به ۷۰۰ دلار نیز می رسد.

تا لحظه‌ی نوشته شدن این خبر، نامه اعتراضی یاد شده را حدود ۸۱۴۵ نفر از کاربران مک بوک پرو امضا نموده‌اند و شکایت خود را به نوعی به گوش این کمپانی کوپرتینویی رسانده‌اند. باید توجه داشت که این کاربران نه تنها خواستار جمع آوری و تعویض مک بوک‌‌ پرو هستند، بلکه علاوه بر آن انتظار دارند که اپل صفحه کلید این گجت‌ را دوباره طراحی کرده و به دست آنها بازگرداند.

تماشا کنید: بررسی ویدیویی مک بوک پرو 2016 توسط دیجیاتو

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone