🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  2. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  5. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34007.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل برای تعبیه حسگر زیر نمایشگر به اندرویدی‌ها چشم دوخته است

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر برجسته کمپانی TFI International که به خاطر پیش بینی های اغلب درست در مورد محصولات اپل شناخته می شود، اخیرا گزارشی را در رابطه با احتمال تعبیه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر FOD در ...

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بویین زهرا استان زنجان - برجسته کمپانی TFI International که به خاطر پیش بینی های اغلب درست در مورد محصولات اپل شناخته می شود، اخیرا گزارشی را در رابطه با احتمال تعبیه سنسور - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بویین زهرا استان زنجان - اثر انگشت زیر نمایشگر FOD در مدل های - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بویین زهرا استان زنجان - بعدی آیفون منتشر کرده است.

این تحلیلگر عقیده دارد که اپل در حال حاضر چندان علاقه ای به این فناوری نداشته و آن را به آیفون های سال آینده نمی آورد.

بر این اساس از نظر اپل بازخورد کاربران به Face ID به حدی مثبت بوده که به جای Touch ID به استفاده از آن روی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بویین زهرا استان زنجان - آورد. علاوه بر این کمپانی مذکور منتظر دریافت بازخورد کاربران اندروید نسبت به این سیستم است تا بعدا درباره آن تصمیم گیری کند. این تحلیلگر انتظار دارد که در اواخر سال جاری شاهد معرفی موبایل های گلکسی اس ۱۰ و اس پلاس بهره مند از سنسور بیومتریک یکپارچه با نمایشگر باشیم. تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بویین زهرا استان زنجان

وی معتقد است که با توجه به افزایش تمایل کمپانی های موبایل ساز به استفاده از این فناوری احتمالا در سال - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بویین زهرا استان زنجان - ۲۰۱۹ شاهد رشد ۵۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بویین زهرا استان زنجان - درصدی تعبیه سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر در گوشی های هوشمند باشیم.

در بخش دیگری از این گزارش آمده که گام بعدی فناوری FOD تبدیل کل نمایشگر به سنسور خواهد بود که - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بویین زهرا استان زنجان - به کاربر اجازه - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بویین زهرا استان زنجان - می دهد با لمس هر بخش از صفحه، قفل موبایل را باز کند. در حال حاضر موبایل هایی نظیر هواوی میت RS پورشه دیزاین و ویوو اکس X20 Plus UD که به این قابلیت مجهز شده اند، تنها با لمس بخش خاصی از نمایشگر عمل می کنند.

پیش از این شایعاتی در مورد تلاش سامسونگ برای گسترش - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بویین زهرا استان زنجان - حسگرهای زیر نمایشگر به میان رده های گلکسی نیز منتشر شده بود و با توجه به تمرکز این کمپانی روی این سری، احتمالا در سال ۲۰۱۹ شاهد تعبیه این قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر بویین زهرا استان زنجان - در مدل های مختلف گلکسی A خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اروس نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
روز بخیر آیا امام خمینی بویین زهرا اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در امام خمینی شهر بویین زهرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone