🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28275.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

طرح مفهومی گوشی مازراتی با هفت بلندگو منتشر شد [تماشا کنید]

طرح مفهومی جدیدی از گوشی مازراتی توسط کانال یوتیوب Phone Industry منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این تلفن هوشمند خیالی مازراتی گرنتوریسمو (Maserati GranTurismo) نام دارد و از مشخصات ...

طرح مفهومی جدیدی از گوشی مازراتی توسط کانال یوتیوب Phone Industry منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - جلب کرده است. این تلفن هوشمند خیالی مازراتی گرنتوریسمو (Maserati GranTurismo) نام دارد و از مشخصات جالب آن می‌توان به ۷ بلندگوی تعبیه شده روی آن اشاره کرد.

با توجه به نام و ظاهر آن، این گوشی مشخصاً با الهام از ماشین‌های اسپرت طراحی شده و به گفته‌ی طراحش در واقع یک گوشی قدیمی است که سعی شده روی زیبایی ظاهری آن تمرکز شود.

این موبایل از یک بدنه‌ی فلزی بهره می‌برد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - و بالای صفحه نمایش آن، یک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - بریدگی قطره‌ای به چشم می‌خورد که ظاهر موبایل را به گوشی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - وان پلاس 6T شبیه کرده.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان

در قسمت پایین بدنه‌ی این موبایل، درگاه USB-C به همراه جک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - هدفون ۳.۵ میلیمتری و یک بلندگو به چشم می‌خورد. بلندگوی دوم نیز در همان بریدگی بالای نمایشگر قرار گرفته است.دریچه‌هایی هم در دو طرف این موبایل قرار گرفته که هم ظاهر یک ماشین اسپرت را - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - تداعی کند و محل قرار گیری دیگر بلندگوهای کوچک باشد.

جالب اینجاست که روی این طرح مفهومی گوشی خیالی، نام برند معروف بلندگوی Harman/Kardon نیز به چشم می‌خورد. در بدنه‌ی پشتی این موبایل سه لنز دوربین به چشم می‌خورد که زیر آن زیر حسگر اثرانگشت بزرگ آن قرار گرفته است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان

کلید پاور و قفل دستگاه در سمت چپ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - بدنه تعبیه شده اما سمت راست بدنه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - محل قرار گیری کلید تنظیم صدا به شمار می‌رود. طراح این موبایل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - تنها به ظاهر این موبایل اکتفا نکرده و مشخصاتی هم درباره‌ی سخت افزار و دوام آن ارائه کرده است.

برای مثال این موبایل موفق شده استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و خاک - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - بدست آورد. این موبایل به گفته طراحش به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز خواهد شد و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را در اختیار خواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان

در پایان باید گفت طراح این موبایل سه رنگ آمیزی مختلف برای جدیدترین گوشی مازراتی در نظر گرفته که - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آزادشهر استان گلستان - شامل مشکی و قرمز و ترکیبی از این دو رنگ می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone