🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نشتی آب در پکیج به چه دلیل است؟
    پاسخ: خرابی و پوسیدگی لوله ها از این عوامل می تواند باشد.
  2. سوال: دلیل افت در پکیج چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند نشتی آب از سیستم، خراب شدن سوپاپ اطمینان فشار و یا هواگیری رادیاتورها همگی می توانند منجر به افت فشار سیستم شوند.
  3. سوال: الکترود تشخیص شعله در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه مانند ترموکوپل برای آبگرمکن و بخاری عمل می‌کند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن پکیج فیوز میپرد؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر پکیج مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12359.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

تحولی در ارتباط مغز و کامپیوتر با خالکوبی الکترودهای ذهن‌خوان روی جمجمه

استارتاپ «Brain Scientific» موفق به توسعه خالکوبی یا تتوی الکترونیکی (e-tattoo) شده است که می‌تواند امواج مغزی را در زمان واقعی و به صورت دقیق‌تری پایش کند. با این حساب امید آن می‌رود از سیستم ...

استارتاپ «Brain Scientific» موفق به توسعه خالکوبی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - یا تتوی الکترونیکی (e-tattoo) شده است که می‌تواند امواج مغزی را در زمان واقعی و به صورت دقیق‌تری - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - پایش کند. با این حساب امید آن می‌رود از سیستم جدید به عنوان ابزاری مفید برای ارتباط بین مغز و دستگاه‌های مبتنی بر - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - واقعیت مجازی و حوزه گیمینگ استفاده شود. همچنین تتوی جدید - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌تواند برای تشخیص زودهنگام حمله صرع‌ در بیماران اطلاعات مفیدی در اختیار پزشکان قرار دهد.

مدت‌هاست محققان در حال توسعه انواع مختلف تتوی‌های الکترونیکی مغزی هستند تا بتوانند اطلاعات دقیق‌تری از سیگنال‌های مغزی در اختیار داشته - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - باشند. تتوی الکترونیکی جدید که با پرینتر سه بعدی توسعه یافته، از الکترودهای کوچکی در اندازه موی سر تشکیل شده - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - و در لایه زیرین پوست قرار می‌گیرد. این سیستم کوچک، به لطف بهره‌مندی از یک دستگاه میکرو الکتروانسفالوگراف (microEEG) - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - که در پشت گوش قرار می‌گیرد، می‌تواند سیگنال‌های عصبی مغز را در زمان واقعی پایش کند.

تتوی الکترونیکی استارتاپ Brain Scientific ابعاد بسیار کوچکی در اندازه یک تمبر پستی دارد و انتظار می‌رود در آینده - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - نزدیک شاهد رونمایی از نسخه‌های به مراتب - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - کوچکتری از آن - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - باشیم.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان

داده‌های مربوط به امواج مغزی که توسط این سیستم کوچک ارائه می‌شوند، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار محققان قرار می‌دهد. - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - در نتیجه می‌توان از این داده‌ها در زمان واقعی برای ارتباط بین مغز و سیستم‌های - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - کامپیوتری استفاده کرد.

متخصصان این استارتاپ آمریکایی در تلاش هستند از این پلتفرم برای کنترل امواج مغزی در دستگاه‌های مبتنی بر واقعیت مجازی - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - یا برای انجام بازی‌های آنلاین کمک بگیرند. در واقع تتوی الکترونیکی در - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - کنترل ذهن عملکرد موثری از خود نشان - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌دهد.

محققان در تلاش هستند تا با توسعه این سیستم بتوانند از آن برای - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - بررسی وضعیت بیماران مبتلا به صرع و - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - تشخیص زودهنگام حمله‌های تشنجی قبل از - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر خوانسار استان اصفهان - وقوع آنها کمک بگیرند. بی‌شک اگر تتوی الکترونیکی بتواند چنین امکانی را فراهم کند، نقطه عطفی در تشخیص زودهنگام حمله‌های صرع را رقم خواهد زد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone