🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  4. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات در شبکه اینترنتی مثل آی پی و رمزنادرست و اشتباه در مک آدرس می تواند باعث عدم اتصال تلویزیون شما به اینترنت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12360.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ روی یک چیپ اگزینوس میان‌رده جدید کار می‌کند

فعالیت‌های سامسونگ در بازار چیپ‌های موبایل افزایش پیدا کرده. کره‌ای‌ها اواخر ۲۰۱۹ از چیپ اگزینوس ۹۸۰ رونمایی کردند و سپس تراشه‌های اگزینوس ۱۰۸۰ و ۲۱۰۰ با قدرت بالا از راه رسیدند. حالا این کمپانی مشغول ...

فعالیت‌های سامسونگ در بازار چیپ‌های موبایل افزایش پیدا کرده. کره‌ای‌ها اواخر ۲۰۱۹ از چیپ اگزینوس ۹۸۰ رونمایی کردند و سپس تراشه‌های اگزینوس ۱۰۸۰ و ۲۱۰۰ با قدرت بالا از راه رسیدند. حالا این کمپانی مشغول توسعه یک چیپ اگزینوس میان‌رده جدید است.

طبق گزارشی جدید، این چیپست جدید دارای شماره مدل S5E5515 است که البته از مدت‌ها قبل شاهد استفاده از چنین شماره مدل‌هایی برای تراشه‌های سامسونگ هستیم. با این وجود نام این پردازنده به گونه‌ای است که نمی‌توانیم به راحتی به پایین‌رده، میان‌رده یا پرچمدار بودن آن پی ببریم.

با وجود چنین موضوعی، طبق ادعای - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - گزارش اخیر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - با یک چیپ اگزینوس میان‌رده روبه‌رو هستیم. در زیر شماره مدل برخی چیپ‌های اگزینوس سامسونگ را مشاهده - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - می‌کنید:

  • S5E383: اگزینوس ۸۵۰
  • S5E5515: چیپ جدید
  • S5E9630: اگزینوس ۹۸۰
  • S5E9815: اگزینوس ۱۰۸۰
  • S5E9820: اگزینوس ۹۸۲۰
  • S5E9830: اگزینوس ۹۹۰
  • S5E9840: اگزینوس ۲۱۰۰

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان

همانطور که در لیست بالا مشاهده می‌کنید، نمی‌توان به راحتی به نوع این تراشه جدید پی برد. با این وجود نباید منتظر رونمایی از آن در آینده نزدیک باشیم، چرا که در گذشته شرایط مشابهی را تجربه کرده‌ایم.

زمانی که برای اولین بار شاهد انتشار گزارش‌ها درباره چیپ اگزینوس ۹۸۰ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - بودیم، تقریبا ۱۰ ماه بعد این تراشه در یک گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گرفت. با توجه به چنین موضوعی، تراشه جدید هم احتمالا اواخر سال جاری میلادی یا اوایل ۲۰۲۲ درون یک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - گوشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کره‌ای‌ها علاوه بر گوشی‌های هوشمند، روی تراشه‌های جدید برای گجت‌های پوشیدنی و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر لنگرود استان گیلان - عینک‌های واقعیت افزوده هم کار می‌کنند. با توجه به این موضوع، شاید چیپ جدید مربوط به یکی از این محصولات باشد.

فرقی نمی‌کند سامسونگ این چیپ اگزینوس جدید را برای کدام محصولاتش توسعه می‌دهد، چرا که در هفته‌ها و ماه‌های آینده و پیش از رونمایی رسمی به احتمال زیاد شاهد افشای جزئیات بیشتری درباره آن خواهیم بود و از مشخصات و همچنین عملکردش مطلع خواهیم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone