🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
  2. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل فلت رابط تصویر با مین برد می باشد که امروزه در اکثر وسایل هوشمند نمایشی کاربرد دارد.
  3. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: در واقع این قطعه وظیفه روشن کنندگی بک لایت ها یا همان لامپ تصاویر را بر عهده دارد.
  4. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  5. سوال: آیا برای اتصال تلویزیون به برق نیاز به محافظ است؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12357.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ یکی از قابلیت‌های گوشی‌های پرچمدار را به گلکسی A52 می‌آورد

سامسونگ می‌خواهد گوشی گلکسی A52 را با ویژگی‌های متنوعی وارد بازار کند. این گوشی هوشمند نه تنها از نمایشگر با رفرش ریت بالا و استاندارد IP67 بهره می‌برد، بلکه گزارشی جدید از دوربین اصلی چهارگانه ...

سامسونگ می‌خواهد گوشی گلکسی A52 را با ویژگی‌های متنوعی وارد بازار کند. این گوشی هوشمند نه تنها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - از نمایشگر با رفرش ریت بالا و استاندارد IP67 بهره می‌برد، بلکه گزارشی جدید از دوربین اصلی چهارگانه و لرزشگیر اپتیکال این دستگاه خبر می‌دهد.

به تازگی یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «Roland Quandt» در توییتی مشخصات دوربین این گوشی هوشمند را افشا کرده. طبق این توییت، سامسونگ برای گلکسی A52 دوربین اصلی چهارگانه درنظر می‌گیرد که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود.

این گوشی میان‌رده از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۳ درجه و اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر، دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو با زاویه دید ۷۸ درجه و اندازه پیکسل پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر و دوربین تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید ۸۵ درجه و اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر بهره می‌برد.

سنسور اصلی این دوربین اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتری و زاویه دید ۸۱ درجه‌ای دارد، با این حال مهم‌ترین ویژگی آن پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال است.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی

مدل ۲۰۱۶ گلکسی A5 و گلکسی A7 اولین گوشی‌های میان‌رده سامسونگ با لرزشگیر اپتیکال بودند و حالا ظاهرا کره‌ای می‌خواهند دوباره این ویژگی را به خانواده سری گلکسی A بیاورند. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - بنابراین کاربران - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - پس - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - از نزدیک به ۵ سال دوباره در گوشی‌های میان‌رده سامسونگ به لرزشگیر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - اپتیکال دسترسی پیدا خواهند کرد.

گلکسی A52 در دو نسخه 4G و 5G وارد بازار می‌شود که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - اگرچه هردوی آن‌ها از نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و یک حفره در مرکز برای میزبانی دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برند، اما رفرش ریت آن‌ها متفاوت است. رفرش ریت پنل نسخه 4G به ۹۰ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - هرتز و مدل 5G به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. حداکثر روشنایی این پنل‌ها برابر ۸۰۰ نیت خواهد بود.

طبق گزارش‌های گذشته، این گوشی میان‌رده از اندروید ۱۱ به عنوان سیستم عامل پیش فرض استفاده می‌کند. نسخه 4G گلکسی A52 به چیپ اسنپدراگون 720G و مدل 5G - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - آن به تراشه اسنپدراگون 750G - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - مجهز می‌شود. از سایر مشخصات این موبایل میان‌رده می‌توان به عرضه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - با ۶/۸ گیگابایت رم، ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و بهره‌مندی از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ ۲۵ واتی اشاره - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی - کرد.

- تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر خمین استان مرکزی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone